Mina tjejer!
Och idag fick jag hem mina efterlängtade små tjejer från Nathalie!
Oj så sociala och goa dom är, och söta såklart!
Endast en bild då jag inte orkar fixa fler just nu, och blev ju inte så många eftersom dom är så nya här!
Afrodite, Admira & Autumn heter dom små!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Jättesöta tjejer!!
http://anettesmousery.weebly.com/
http://kennel-al-shen.weebly.com
http://minarexkaniner.weebly.com
Medarbetare på mus ifokus❤️
Ja dom är verkligen underbara! 
Grattis! Ser ut som om du håller på att skaffa mycket möss nu. Det är härligt att se att du gillar möss så mycket, trots att din första mus inte var exakt vad man önskar skall vara en första mus…
Jag vill dock varna dig lite. Ta det lugnt. Det kan snabbt bli för många möss och då kan det bli jobbigt. Jag vet så många som slutat ganska snart just för att de skaffat på tok för många möss.
Jo det blir lätt så, har ju hamstrar och dom ökar också rätt snabbt i antal och samma med kaninerna haha så jag är underförstådd med att djur oftast blir flera väldigt snabbt!
men skaffar aldrig fler än vad jag klarar av att ta hand om!
Dock har jag precis hittat lilla Admira död i buren
sorgen är obeskrivlig även om hon inte bott här så länge!
Dom andra två mår toppen och allt är bra och det var det med henne också och nu när jag kom från jobbet så fanns hon inte mer 
#4 NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ… en död… jösses…
Beklagar verkligen.
Bra att du inte tar illa upp. Jag menar ju inget illa. Jag ser ju att du har ett stort musintresse. Jag vill bara varna dig lite.
Ja
jättetråkigt, dock ska en annan syrra få flytta hit, vill trotsallt ha 3 i fall att något händer som ja det gjorde nu hade dom bara varit två hade en varit ensam nu och ja det vill jag inte!
Nej gud nej, bra att varna när man själv vet hur det kan sluta, alla klarar inte att ha "så många" djur och då är det ju bättre att varna i förväg 
Ja jag om någon vet hur det är när man pltsligt får för många! Gick jättebra när jag hade mina 4 tjejer och 1 kille men sen råkade jag få köpt en dräktig mus och fick 10 ungar jag knappt blev av med. Då blev det plötsligt bara jobbigt och efter att dom vuxna dog lite senare blev det inga fler…. Men nu är jag bra sugen på några (läs NÅGRA enstaka!) möss igen! Jäääättesöta tjejer!
Jag med 
Skulle "bara" ha tvp dvärghamstrar och ja någon månad senare satt man på ett 20 tal guldisar. Underbara djur men många var dom. Nu är dom bara 8!
Samma med kaninerna när jag födde upp då var det bara 5 men ja vi hade väl ett 30 tal 
Trist att en dog
Men vilka charmiga töser du har, riktiga hjärteknipare och de väldigt vackra bilderna gör ju inte saken sämre.
Vilken färg har #7 ?
Tricolor har jag fått lära mig att hon är, okunnig som man är 

#9 Vill du hälsa på, eller ska jag ta med ett gäng tjejer till butiken nån dag? Du kan ju kika på ett gäng på Draghundcenter, lite närmare med Växelgatan i Björnänge än Odlingen när man inte har bil. 
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
#13 Kanske det Elin….. ;) Haha! Måste fundera om jag orkar ha möss igen dock :P Men OM så får du gärna ta med till butiken! ;) Hörs av!

#14 Hojta till isåfall, såp bokar vi en dag jag tar med några tjejer.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
#7 Vilka söta prickigkorvöron hon har! :D
//frida