Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 595 ggr
Lojs
0

(S) BEW hane

Jag har en engelsktypad svartögd vit hane till salu om någon är intresserad, runt fem veckor gammal nu. Mamman är PEW och pappan är tricolor. Han kostar 100kr och finns i Varberg, kan levereras till Göteborg.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lojs
0

Kanske ska tillägga att han är korthårig och trevlig. Ensam i sin kull och har inte haft någon popcornperiod. :)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

ajanki
0

Vad är det för stam på honom?

Lojs
0

#2 Han är son till PEW-honan från dig, pappan är efter en tri-hane med holländsk stam från Kent och en fläckig chokladhona från Lottiz. Jag har inte stamtavlorna tillgängliga just nu.

Medis på akvariefisk.

Lojs
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag i alla fått till en bild på lillkillen. =)

Medis på akvariefisk.

Lojs
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bonusbild på hans pappa med.

Medis på akvariefisk.

Lojs
0

Putt, han finns fortfarande kvar. :)

Medis på akvariefisk.