vad har ni för skärmupplösning?
Nyfiken vad ni har för skärm och skärmupplösning
Kan inte svara, har typ en 3-4 (snart 5) olika datorer som jag kan/brukar använda mig av. 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#1 oki, hur liten är den minsta och hur stor är den största, eller vilken brukar du surfa mest/bäst med?
Jag har 24 tums skärm och upplösning 1920 x 1080
Den minsta är typ 10 tums laptop och största runt 21 tum, stationär. Skärmupplösning har jag ingen aning om. Men jag surfar bästa på syrrans laptop på typ 16 tum.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

wohooo, jag hade alla rätt
21.5 och 1920x1080
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
#4 lol 
Just nu har jag en 32" med 1920x1080, det är dock min tv-skärm som jag inte använder annars, har den bara tills jag skaffar ny datorskärm som mest troligt blir en 24" :)
Varför finns det inte 1280 x 800? :)
Och varför finns inte 16 tum?
Edit: Nu när jag tänker efter så finns det ingen 16 tums skärm väll? :P
What doesn't kill you makes you stronger.
15,6", 1366x768 :P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#7 lol… coolt…
#8 vet inte, det fanns bara 7 svarsalternativ o jag har svårt med siffror
#9 laptops ligger väl på mellan 13 och 17 tum… det duger väl som svarsalternativ?
11# Jaha, ok, det är lugnt :)
Haha oj, just nu sitger jag på min telefon, men annars så sitter jag vid en 17" laptop och snart kommer jag köpa en 27" dator som nog kommer bli den jag använder mst ;D
Mera nyfiken på detta.
Eller äh, får göra en ny…
HÄR är nya: LÄNK