Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 798 ggr
emplaaan
0

(S) Fyra mysiga killar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu ska jag äntligen ta tag i det här och sätta ut en annons på dom killar som är kvar från min kull.

Dom är födda den 14 oktober och är då alltså cirka fyra månader. 

Är du intresserad så skicka ett pm, dom finns i Huddinge (Stockholm)

Först ut är Pojken! En söt och charmig kille som bor fredligt ihop med sin bror Keno.

emplaaan
0

Sen har vi Keno. Lite blygare än pojken men är fortfarande väldigt trevlig och mysig.

emplaaan
0

En till bild på Keno!

emplaaan
0

Sen har vi Zombie. En söt men tuff kille. Bor ensam då han var lite taskig mot sina bröder.

emplaaan
0

Ett till foto på Zombie!

emplaaan
0

Sist men inte minst har vi deras pappa Malte. Jag har bestämt mig för att inte ha några hanar och bara satsa på mina honor. Känns bättre då jag inte känner att tiden räcker till..

Malte är en snäll och vacker, ganska stor kille. Han är född någon gång i början av 2012.

Grodan
1

#4 aw… zombie…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Viceroy]
0

Keno är så lik skogsmusen jag såg häromdagen! Funderar på att skaffa möss nu bara för det

Vad kallas den där färgteckningen? Jag skulle vilja kalla det för råttfärgad. Aldrig sett den i zooaffär, där har jag bara sett vita albinomöss.

Grodan
1

#7 Viltfärgad kallas det på många djur. Agouti benämns färgen för lite mer proffsigt. Keno är dessutom Pannfläcks Berkshire - vit pannfläck, vit fläck på magen, vita tassar och vitt på svansen.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Viceroy]
0

Jaha ok tack för snabbt svar Grodan. :) Då är det Agouti jag ska hålla utkik efter då alltså. Jag undrar vad emplaaan säljer sina möss för. Har hört det är svårt att ha två hanar ihop, stämmer det?

emplaaan
1

#9 Dom kostar 50 kr styck :)

Jo det stämmer att det är svårt, men Keno och Pojken trivs jätte bra ihop. Inget bråk eller något sånt. Dom sover alltid tillsammans och är så söta när dom kurar ihop sig till en enda stor boll, haha :)

alwaysBFF
0

Jag e intresserad av Malte kan bara ta mig till stockholm denna vecka (bor i uppsala) och jag ska hämta andra möss på Tisdag eftermiddag vid halv sex, men kmr vara i Stockholm hela dagen efter ett,

emplaaan
0

#11 Skickar ett pm till dig 

emplaaan
0

putt