Musleksaker
Wow, vad kreaktiv du är. Jag får tyvärr passa här, för jag har inte byggt något på ett tag… 

Jag har ingen bild men jag brukar lägga i kartonger o papper (allt från pappersförpackningen som är runt tepåsar till gamla kuvert som jag fått räkningar el reklam i) i en tom havregrynspapperspåse och lägga i buren. Det blir en trevlig liten papperlabyrint att stöka med.
#8 Miljövänligt och smart 
Varför har jag aldrig tänkt på det förrut… 
Jag som dricker så mycket te.
Ska börja återvinna saker åt mössen oftare. 
#9 Och det är lag på att mössen ska ha något att boa o pyssla med… 
#1 Oj vad mkt roliga prylar du gör till mössen :D
Jag älskar också att fixa å dona till mina möss, så här spar jag allt som är i kartong även plast då vi använder oss av drickyoghurt & dom flaskorna är toppen att fixa som rör osv. Syr även lite som tygrullar, hängmattor & små "påsar" till mina små busar :)
En bild på en upp å ner vänd lerkruka med en öppning, populär bland mina 
#12 Ah, ja toarullepyramid är verkligen uppskattat.
Vilka fina musar. Gillar lilla Arlamusen, hon borde heta Arlakossan och inte Hermosa… lol
#10 Ja.. Tur det. Brukar ha tidningspapper i botten av buren.
Dom brukar hålla på i timmar för att få dom i perfekta bitar och in i huset. Känner mig alltid dum när jag måste förstöra det när jag städar.
#14 Aww. Gud så roligt.
Snor nog din idé lite.. 
---
Älskar att lägga min tid åt att fixa med mössens inredning. :3
Och dessutom är det mycket billigare att göra saker själv. 
Låt fantasin flöda!
Själv byggde jag ihop några gamla träslevar och korgar till en skum klätterställning, tyvärr överlevde de inte så länge så inga bildbevis finns…
Haha det ser ut som att våra möss har lika leksaker :D
Jag älskar möss! Dom nöjer sig alltid med saker som man har hemma, eller ute i skogen. Man behöver inte gå till djuraffären för att köpa nya leksaker för dom hela tiden :D