Mus iFokus

Mus

Etikettertill-minne-avin-memorian
Läst 494 ggr
Josefineeklid
3

Hejdå min vackra ängel.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag lämnade Hedvig oss.
Min bästa vän. Min finaste mus.

Hon har varit sjuk länge.
Först blev hon bättre - men plötsligt blev hon aggressiv, attackerade våra händer hela tiden och jagade sina burkompisar. Förändringen gick så snabbt, hon började barbera på en av mina andra möss och jag såg på henne att hon var långt ifrån frisk. Hon hade ont, och jag kunde inte göra något åt det längre.

Jag har gjort vad jag kan. Jag känner mig misslyckad och hemsk som inte lyckades göra henne frisk och glad, och jag undrar - kunde jag ha gjort något annorlunda?
Men jag måste tänka på henne, inse att hon mår bättre nu.

Men jag saknar henne så jävla mycket. Jag gråter hela tiden.
Hedvig var min bästa vän.

Men nu har himlen fått en av de finaste och bästa musänglarna. Där är hon friska, pigga Hedvig igen. Den Hedvig som jag hämtade i somras, som pussade mig på handen andra dagen jag hade henne och som älskade pasta med köttfärssås. Tjocka, nyfikna, gosiga trygga Hedvig.

❤️

besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg Kyss

www.sjuttiotal.blogg.se

Grodan
0

Naw. Hejdå världens finaste Hedvig. ❤️

Det ligger oerhört mycket i dina iakttagelser. Möss som mår dåligt kan bli aggressiva och tugga morrhår och barbera sina kompisar eller sig själv.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ajanki
0

Sov söt fina Hedvig ❤️

Tröstkram till matte.

Lamina
0

Det är så hemskt när man inget kan göra för att få sina små älsklingar friska och glada igen. Man vill ju att dom ska vara lyckliga och leva för alltid. Men hon har det bra nu iaf, och hon hade tur som fick bo hos dig och vara älskad. *Tröstkram* ❤️

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Ilya
0

Oooh nej inte fina lilla Hedvig, åh vad tråkigt 😢

Sov gott och vila i frid fina mus ❤️🌛

Josefineeklid
0

❤️

besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg Kyss

www.sjuttiotal.blogg.se