nu ska dem få nya hem! :)
Färg?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Vad söta…men jag skulle också vilja veta vilken färg de är i?…så nyfiken av mig.

Jag är osäker på vad det kan vara för färger. jag har fått diverse bud här och på andra platser; argente, creamvarianter, champagne.
så jag är faktiskt inte säkert på något! :)

Jätte intresserad!!
Var i sverige finns du?

Jag är också intresserad vart finns du?

jag är intresserad av att köpa en hona.

De finns i Älvsjö i sthlm =)
Ja vi ses ju snart Jenni ;)

vart ligger Älvsjö ?
Är också mycket intresserad av en hona.
jag är intresserad av två honor.

Kolla på eniro.se
solberga i älvsjö
Denna vecka kommer jag ha lite ont om tid bara, student och allt ;)
På söndag kommer Jenni och ska få med sig en flicka hem, så hon har första tjing på honorna!
Men Ring mig så kan vi kolla någon tid som passar, så kan ni som är intresserade svänga förbi och titta på dem :)
MVH

Hej. ;)
Japp det gör vi!!!
Det ska bli roligt! :)

Jätte Jättefina! Det ser så mysigt ut när det är flera stycken på en bild 

Ja dem är så söta!
Idag såldes tre honor och tre hanar. Känns bra då jag vet att dem kommer till toppenhem! =D

Hej allihopa!
Nu har jag en till kull som är leveransklara nästa vecka..
Pip till om ni vill ha bilder så kan jag skicka! =)
/Sandra 0707208350
piiiip! jag vill se bilder! :)
Vill oxå se .. !! 
Jag vill också se bilder! :)

Jag med!
jag gillar bebisbilder så jag vill också se!!!
Jag vill också jätte gärna se bilder!

Har du kommit på vad det är för färger?
Små vita mössor har de i alla fall 
Jag skulle väldigt gärna ha två möss av dig, har du två honor kvar? Jag ska till Stockholm nästa vecka så det kanske kan vara möjligt.

Min Ingrid från the_evil har precis fått flytta in till Fizz… Ska bli kul att se vad det blir där. 

Jag har sex stycken flickor och två stycken fullvuxna pojkar kvar just nu..
Till Lovisash: visst är det möjligt! Dem finns i Älvsjö. Du får jättegärna svänga förbi så kan vi prata lite och titta på dem små :)

Till Laika: Va roligt! jag slår vad om att bebisarna kommer bli bedårande söta, likt sin mamma ;)
Lycka till!

Tack tack! ^^
Är det samma föräldrar till båda de här ljusa kullarna? Du funderar inte på att pröva hur färgen skulle se ut i satin?

Jo det är samma föräldrar! Jo jag skulle vilja veta hur de skulle se ut men jag har inga satin kvar tyvärr :(

Alltså det är något speciellt med just dessa mössen. Jag kan inte sluta tänka på dom, jag har t.om drömt om dom två nätter.
Jag tror jag måste ha en! Finns någon hona kvar?
Exempelvis den här underbaringen…
På denna bilden provade jag för första gången att klona (eller vad det heter), jag tog alltså bort den andra musen som fanns där på originalbilden. Måste säga att jag blev rätt nöjd med resultatet. 

hehe det är ett tecken :P
Det finns flera honor kvar, bla lilla damen på bilden!
Hur gjorde du så? Varför kan inte jag göra sånadär avancerade roliga saker med bilder för! :P

#34 Jäkligt bra gjort!
Photoshop?
Älskar mina stora små vänner..

#34 Snyggt gjort!
Gud vad söta mössen är! Hade gärna velat ha en tös, så himla söt färg. Men vet inte riktigt…har ju redan så att det räcker..hehe

Man har nästan alltid plats att klämma in en till älskling ;)
Nä tyvärr har man ju inte det! tyvärr.. annars hade jag haft huset fullt haha

Jo, visst kan man alltid göra plats för en liten hona. Men du bor lite långt bort om man säger så..hehe
#34 men… jag trodde du drömde om en mus från mig…!!!
(tänkte skriva min mus…hihi)

#40 Haha ja du hade ju med en gul mus med pannfläck….var den kom ifrån vet jag inte. 
the evil får jag fråga är det du som finns på repti.net under samma nick?

Japp det är jag! :)