(S) 2 Banded flickor
Har insett att jag nog har lite många flickor i min flock. Dom verkar inte trivas att bo så många ihop, och att dela flocken på 2 är inte möjligt. Så jag tänkte jag skulle kolla om någon kanske skulle vara intresserad av att ge någon av mina "överraskningsflickor" ett nytt hem.
Vilja, Vädja och Vänja (och deras 3 systrar) skulle egentligen blivit foder. Men jag tyckte det var så synd på sötnosarna, så dom fick flytta in i min flock istället. Trots att jag ju egentligen inte borde skaffat fler. 🤐
Vädja och Vänja är båda Agouti/Tan Banded longhair. Tror att Vänja kan vara satin också. Jag kommer bara sälja en av dessa 2, men vilken är inte så viktigt då jag tycker dom är lika fina och mysiga båda 2. (Det är alltså valfritt.) Vilja är Black/Tan Banded longhair. Hennes band är jättetunt, det består mest av 2 streck på sidorna. Alla 3 är av korsad typ.
Flickorna är födda 27/2 i år och har en någorlunda känd stamtavla som kan fås via pm om man vill. Men dom säljs helst inte till avel. Tänkte mig mest en symbolisk summa på 100kr för båda. Det viktigaste är att dom får ett bra hem som jag känner att jag kan lita på. Jag kommer alltså inte sälja till första bästa.
Flickorna finns just nu i Falun, men kommer följa med mig ner till Stora Vika/Nynäshamn när jag flyttar på Lördag. Dom kan även lämnas av längs vägen då.
Här är en bild på Vädja. Bilder på Vilja och Vänja kommer imorgon.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Men dom flyttar helst tillsammans. 😇
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
He he, jag är nog lite otydligt. Jag ska sälja 2 av flickorna. Vilja och någon av hennes 2 systrar Vädja och Vänja. Inte alla 3. Men eftersom jag inte själv kan bestämma mig för om jag ska behålla Vädja eller Vänja så har jag skrivit med alla 3 i annonsen.
Du får gärna skicka mig ett PM och berätta lite om hur flickorna skulle få bo hos dig och så.
//Lamina