Mus iFokus

Mus

Etikettfotografier
Läst 368 ggr
amaira
0

några tjejer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visar upp ett par tjejer, varsågod och välj "du". Flört

De är fyra veckor idag. Den svarta tanen med halva svansen vit heter Björndalens Blackbird, och agoutin med vitt på svansen heter Björndalens Lady Madonna.

Mamma heter Nike, agouti satin, och pappan heter Morakullans Zätamus, svart långhår.

amaira
0

Blackbird.

amaira
0

Lady Madonna.

amaira
0

En handfull kullsystrar, snälla och rara.

amaira
0

En sista på Lady Madonna, för hon ser så söt ut på det här fotot.

Magda
0

ååå vilka snuttisar *ler* jo det blir black&tan tjejjen åt mig ;)

Grodan
0

Kanonfina! Vilken stolt "farmor" jag är nu… Skrattande

#5 jasså, har du blivit musbiten, Magda?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

amaira
0

Ja, visst kan du vara stolt Grodan! Zätamusen är en jättefin grabb, och jag är så glad att jag fick köpa honom av dig.

Magda
0

#6 japp det har jag minsann :) blev så förälskad i amarias fina röda musling & då var jag ju tvungen att ha en kompis till henne med.. & det blir den svarta Skrattande

Grodan
0

Vad kul! Välkommen som musfolk då!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

amaira
0

Okej, Blackbird, det är noterat. Och Little Sister, den röda.

Om det inte går att få ihop det med transporten så behåller jag den röda honan. Hon är jättetrevlig och fin med helt bedårande vackra ögon, så nu ångrar jag mig. Man (läs jag) ska nog inte vara så snabb med att bestämma vilka ungar som ska säljas och vilka som ska behållas. De utvecklas ju så oerhört de första veckorna.

Men jag har ju lovat, så hon är din såklart. Och jag skulle ju inte spara någon röd hona. Har den vackra röda hanen Love Me Tender, och en ljuvlig sablehane King Creole.

Pimu
0

Bild #3 .. Den Bruna högst upp o den bruna längst ner mot fingrarna .. hjärtat bulltar .. var jätte fiiina .. oohh, blir helt kall svettig .. Generad

amaira
0

Ja du Pimu …   cinnamon och chocolate/tan … Dessa ska jag behålla till min vidare färgavel. Sorry. Kyss

Vilket i och för sig betyder att det kommer flera såna dära på lite sikt. Skulle gissa att det tar något år eller kanske mera, innan jag får bra renavlade chocolatefärgade möss.

Just nu går jag mest på temperament och harmonisk typ.

Odette
0

#3 gud så vackra… verkligen härliga färger! super fint foto!

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Terato
0

Ja, amaira är en jäkel på att ta såna där "ååå"- foton. :)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se