Sanndrömmen
Här om veckan drömde jag om Grodan. Jag drömde att hon tog sin nya bil, körde ner till Skåne, vi fikade och jag fick en liten mus med pannfläck av henne.
Några dagar senare får jag ett mail av Grodan där det står:
**
"Pannfläckstjejen…
**
tar med henne ner till skåne, kom förbi om du vill ha henne"
Så det jag drömde blev sant.
Jag fick en underbar liten mus. Hon är helt otroligt söt, krullig och fluffig som en nallebjörn och så tam. Vill man ha ut henne är det bara att sticka in handen i buren och plocka ut henne. Hon springer inte iväg, inte ens om det ligger en toarulle bredvid henne.
Så här är hon Morakullan's ÖlO (blue argente astrex med pannfläck)
mindre.jpg)

sån sötnos! Hon var så liten och mysig! Grattis. Kul med drömmar som blir sanna. Som med mig och Bullit. När jag såg bäbisbilden på henne så började jag drömma om att ha henne. (=
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

Wow asså, vilken sötnos!
Älskar mina stora små vänner..

Gud vad fin hon är! Och så trevlig hon var! Hon verkar verkligen vara ett "kap". Glad att ni trivs bra ihop! Och hoppas att hon och de andra töserna trivs bra ihop också! :D
Vad häftigt .. me sanndrömmar .. Vad fin hon var/är ..

fin hon är :) häftigt att drömmen blev sann =)
Störtsöt!!! En riktig drömtjej!!
hihi… ölo… haha, kanske för att hon är öl-färgad? 
måste bara berätta att inatt drömde jag att grodan hade en jättestor låda med en massa musbebisar i som jag skulle få välja en hane bland. det var siameser och alla möjliga färger (även färger som inte finns, men som var väääldigt fina) och ungarna var inte mer än någon vecka gamla. jag höll säkert i allihop och hade så svårt att bestämma mig för bara en för alla var så goa och somnade i mina händer. det är nästan så jag hoppas att denna dröm också blir sann, men kanske inte så extrem, haha. jag vill så gärna ha en "uppfödarmus"!
/Anneli
som en stor låda med godis… men så är det ju när man ska köpa möss och någon har flera i en bur som man kan välja bland… 
mindre.jpg)
mindre.jpg)