Pälsfärgsgissning
Vilken pälsfärg gissar ni att dessa ungar får?
Mamman är en beige broken och pappan är en "rosa" fuzzy. Jag vet inte vad den färgen kallas och de jag frågat har inte riktigt heller vetat. Sugarnaps, som är mamman till denna kullen har en pappa som är tricolor och en mamma som är splash. Det enda jag kan säga om fuzzyns bakrund är att han har syskon som blev fläckiga.
Bilden är tagen igår då ungarna var 5 dagar gamla. De har börjat få päls och alla är ljusa. Men vad tror ni det blir för färger?
Jag ser ingen päls alls på bilden. Kanske borde jag köpa linser med bättre styrkor? :p
// Adam 
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokus! 
Beige (tidigare reverse siamese) tror jag :)
MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus
Jag ser ingen päls jag heller! :P
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Om ni trycker på bilden så ser ni den större! Då borde ni se lite "fjun" som jag kallar det! De har inte jättemycket päls men något iallafall, jag ska försöka ta en bild utan blixt någon gång i helgen så kanske man ser lite bättre för blixt på så ljusa pyttesmå pälsstrån gör det inte jätteenkelt att se😃
Är inne på mobilen. Men märkte nu lite fjun på bebisen i mitten.. Typ i mitten. :D
// Adam 
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokus! 
*ska inte ha fler nu-ska inte ha fler nu-ska inte ha fler nu*
#6 Har en hane och ev några honor kvar man kan tinga, haha
#7 Hihi det talar vi inte högt om 😉 Hihii
Om det inte finns vittecknat bakom pappan så blir inga ungar det i alla fall. Jag gissar också på beige eller eventuellt svartögd creme.
MvH Tsunamis
Har en stark känsla av att jag absolut inte kommer kunna låta bli en hane alltså.. ;)
♫ ♪ Hur kan du veta säkert? Hur kan du veta klart? Innan du ens testat? ♪ ♫
De kommer vara reggade i Svemus, och kosta 100kr st.