Sthlm-Uppsala. någon som ska åka?
Är det någon som ska åka mellan Stockholm och Uppsala och kan tänka sig att transportera några möss, så PM:a mig är "du" snäll. 

jag åker sthlm-knivsta på söndag, om det skulle hjälpa.. blir ju lite närmre men inte hela vägen..
// Nathalie
Så himla juste av dig!!! Jag ska höra om det hjälper. 
Återkommer.
jag bor i märsta, precis mellan stockholm och uppsala. säg till om jag kan göra något. jag kan dock inte lova att jag har möjlighet just då, men det finns ju en chans åtminstone. :)
/Anneli
Juste även axilur!!! Tror det ordnat sig, men jag återkommer om hjälp behövs, så kanske vi kan samordna något. 
yes, you do that! 
/Anneli
på söndag är det illerträff i uppsala… jag funderar på om jag ska åka… bara funderar…
… och när har du funderat färdigt? Du vill "åka spontant" antar jag, utifrån dagsform och dagslust, kanske?
#6 - vart håller den hus?
/Anneli
hm… ja vart håller den hus?
#7 det beror ju lite på bilskrället också… 
kopia av texten på Sv. illervänners hemsida
22 JULI ILLERTRÄFF I STADSPARKEN, UPPSALA
Den 22 Juli kl 13.00 samlas vi i Stadsparken i Uppsala för en sommarträff. Ta med filt att sitta på och picknickkorg, föreningen bjuder på fika och förfriskningar. Vi ska också försöka ordna solskydd för illrarna. Alla är välkomna, både med eller utan illrar!På träffen kommer ni ha möjlighet att träffa lite valpar i olika åldrar också!
OBS! Ni som har illrar med er glömmer väl inte att kolla efter öronskabb innan ni tar med dem till träffen?
vad mysigt det låter, jag kommer nog!
/Anneli
Jaha, söndagen funkar inte, förhinder.
Fler som ska ut och resa mellan Stockholm och Uppsala?
ååh ja vill åka till uppsala :/ Hum ska se om ja kan göra det Ann-marie.
Ja, gör det Malin

Ska nog åka till sydspettsen av Uppsala på tisdag 25 juli.
Jag kommer att befinna mig ganska precis där Fyrisån rinner ut i Mälaren(?). Ekudden vid Dammhagen, söder om Sunnersta.
Vi bor ju rätt nära varandra, så det skulle ju passa….