Mus-sida
Hej! Jag hade tänkt göra en sida på datorn där det finns fakta om möss och bilder på möss. Men jag har inga möss hemma så jag tänkte att ni kunde hjälpa mig lite!
Jag söker bilder på:
* Mus som sover
* Bild på en bur
* Jättetam mus
* Busig mus
* Mus som äter
* Och andra söta musbilder!
Och ni som nu lägger in en bild här på en mus, är det okej att jag sätter in den på sidan?
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Det är bara att söka på sajten så hittar du massor av fakta om allt det du vill veta!
Ja, men nu söker jag bilder!
Okej, du kan nog säkert hitta en massa fina musbilder i artiklarna också, finns många duktiga musfotografer här inne :)
Ja, men jag vet inte om jag får sätta in bilder på deras möss på min sida.
Aha, du ska göra en hemsida! Ja, då lär du ha tillstånd. Trodde du skulle ha de för eget bruk typ på datorn för att lära dig mer själv!
Mina bilder får inte tas , de lånas endast ut till iFokus och Svemus :) Varför göra en sån hemsida? *nyfiken*
#6 Bara för en kul grej, så både jag och andra kan lära sig mer om möss!
Jag har ångrat mig. Jag gör ingen hemsida! :) Det var för svårt.
#8 Ajdå. Men kanske kan du använda den lusten och kreativitetn du hade/kände att göra en artikel till mus-ifokus? Du får gärna låna mina bilder - de är dock inte så många nya längre och de gamla är inte superbra då jag föredrog att fotta med blixt…
Tilde: Tack så mycket för dina söta bilder. :)
Varsågod!
Men jag behöver inte fler bilder. Det blev inget av en faktatext eller liknande… Så tråden kan låsas, tack!
Ok.