till salu 28 juli
Desi har burar i olika storlekar till salu. Även enbart galler (utan botten alltså) o olika tillbehör. Hon kan ta med sig till träffen i Nässjö den 28 juli.
Bla har hon små gallerburar (hamstergaller) 30 x 45 x 25 hög. Funkar bra att ex transportera djur i.
Hon kommer ev ha med sig lite till träffen men är det något speciellt du är ute efter eller vill kolla vad hon har så kan du ringa henne direkt: Desiree Lennklo 042-18 22 00
Ev kommer jag ha en katt-klätterställning till salu samt ev en stor bur passande för tex råttor eller nymfparakiter.

Själv behöver jag inga fler burar, har så det räcker och blir över. hehe
Men hoppas att det är någon som letar bur och nu ser sin chans!
Jag har även nån mindre bur (passande som tillfällig extrabur) samt ett gäng hjul som jag vill bli av med.

Haru några bilder??
Det andra har jag inga bilder på. Hjulen är vanliga metallhjul i olika storlekar, diameter 18-20 cm o 15 cm tror jag det är.
Burarna vet jag inte vilka jag kommer ha till salu o inte.
Det jag säljer kan man ju även köpa även vid annat tillfälle än 28 juli. Jag skickar inget då frakten blir för dyr mot vad jag anser sakerna vara värda.

Har några frågor… Vad tror du att den första buren kommer å kosta? Och kan man ha möss i den eller är det för stort mellanrum mellan gallret?
#8 Menar du den på bilden? Har inte tänkt på den som musbur pga storleken. Jag kan mäta avståndet i gallret om du vill? Är osäker o buren står nere i källaren. Det är i varje fall minst hamstergaller, inte tätt musgaller.
Pris… Som ny ligger de väl på 1200 eller mer. 300?

ok synd att det inte va tillräckligt tätt för möss men det var en fin bur :)
Man kan ju ha möss i burar med hamstergaller, beroende på hur stora mössen är.