Månadens mus; Juni!
Delta med mus-foto till månadens mus-foto-tävling!
Varje månad får ni sätta in erat bidrag till nästa månads musbild. Juryn utser månadens bild som vinner ära i all evighet
I slutet av året kommer någon av dessa bilder koras till årets musbild. Det kommer ni; medlemmar i musifokus få rösta om! Årets musbild kommer förutom äran vinna ett musligt pris!
Så! In med bidrag till Juni musen!
Obs! Ett bidrag / person gäller!
Erat bidrag lägger ni in i den här tråden ända fram till 25/5.

*uppputt*

Nästan halva maj har gått.. å bara ett foto i juni tävlingen!! Skyffla in ett foto var nu dååååå! 

Embla :)
Härligt! Klart månadens mus juni ska vara lite somrig! (hoppas han inte fick fästingar, lille Nisse i höga gräset - hihi… som eg var 5 cm högt bara?)

hahaha!! nä det var ju inte så gögt men det verkade nog högt för honom! bra sagt det där om festingar man får hålla koll på de små liven..min hund hade en festing bakom örat för bara en eller två dagar sedan!
Medarbetare på Hundar.ifokus
Ah, det var den jag blängde lite på va?
Jo, du "blängde" lite … *fniss* 
*bump*
Sista dagen idag, för bidrag till juni!!

åååh… min favoritmus… Day In Day Out… oj, nu är juryn jävig ju…
enda botemedlet är att ni BOMBAR denna tråd med söta möss!!!

Ja men gick inte tiden ut den 25?
oj då… vaddå?? joo… hm… UFO… kolla MARS vilken fin planet… wroooom wrooom pling plong i min kalsong… tra la la lala
Överblick, deltagande foton:

*ler* avundas er inte jobbet att välja - dom är så söta allihop ju….
Jag vet ialla fall vilket jag tycker är sötast…. det är helt klart…. eller så …. fast det är ju också sött och det …. nej som sagt jag kan nog inte välja….
Ser fram emot att se erat val *ler*
nä, jag skulle gärna vilja sälja min juryplats faktiskt

Jag vet *ler* du får starta en auktion på den platsen… fast frågan är om du inte får betala för att bli av med den….

Jag gillar Sippa :)
#25. Jag hoppas innerligt att det inte är jag som "tagit ifrån dig lusten" att välja vinnare. Jag menade varken att kritisera eller klaga sist, eller ens önska att tävlingen ska vara "annorlunda" på nåt vis. Jag tycker bara att man både kan tycka och vara "annorlunda" utan att det är något fel med det, snarare tvärtom, det berikar. Menade verkligen inte att såra, om jag har gjort det.
I övrigt anser jag att "det ska vara roligt att ha ett musforum", (inte bara att ha möss och djur
). Om du tycker att det blev jobbigt och inte roligt - och ingen annan vill ta över tävlingen - så lägg ner den!
Så skriver jag inte för att jag är missnöjd på något vis, tvärtom tycker jag det är en KUL, rolig och FIN tävling, men ingen ska behöva känna "obehag i magen" av den, inte du heller. Man behöver kunna säga nej ibland i livet, och prestationsångest gör ingen männska glad.
Kramar från amaira 

Får man fortfarande ladda upp bidrag?
#30 Det kommer en månad efter juni också ;)
Juryn är lite efter, då jag varit sjuk, men vi kommer under dagen säkert att kora en vinnare. Jag har bestämt mig. Nu ska fijja bestämma sig och sedan får Staffan välja mellan våra - om vi inte valt samma…
KORS I TAKET!!! Vi valde samma!!! Så vi kan stolt presentera Månadens mus för Juni:

Musen Leif-Gunnar, zimzon´s bidrag

GRATTIS zimzon och Leif-Gunnar.

Jag tycker det var så skoj att jag och fijja var överens… hur gick det nu till?
amaira: nejdå, inte alls ditt fel, tro nu inget sådant…
eira och alla andra: det finns nu en tråd för julitävlingen som ni kan lägga era bidrag för månadens mus juli i!
Stort grattis till Leif-Gunnar med matte!!

Den är ljuvligt söt… Grattis Grattis.
Grattis!
Ja, verkligen och så härligt när den är upp o ner… 
Ja Leif-Gunnar var jättesöt =)
Grattis zimzon!
Stort varmt GRATTIS Leif-Gunnar
och zimzon också
. Störtsöt bild!!!