Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner

Möss till salu december 2017

2017-12-08 22:07 #0 av: Grodan

Till salu tråden för december

Har ni annons, så länka gärna till den. (Annons är mkt välkommet, gör gärna annons med info och foton om/oå mössen, släkten och hälsa i linjen.)

Ange vart ni bor! (Ort och län gärna!)

Novembertråden

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2017-12-09 08:56 #1 av: Grodan

Jag har ev 3-5 honor till salu fortfarande. 

https://mus.ifokus.se/discussions/5a0c8007ce12c466d10008ca-morakullor-till-salu-november-17

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2017-12-09 16:42 #2 av: Sugar Mist

Sätter lite spår i tråden så jag kan hålla lite koll ❤️

-

Anmäl
2017-12-09 18:12 #3 av: Persilade

Jag har ev 2 honor  till rätt köpare.. Bor i Stockholm 073-6858422 skicka ett sms om intresse finns.

Anmäl
2017-12-09 18:36 #4 av: Nordanälvens

Jag kommer eventuellt ha en eller två hanar till salu om några veckor. Mor är Nordanälvens Vågen (bl/hf lh korsad typ född 2016-11-26) och far är MidnightExotics Hades (bl-ag/br korsad typ född 2016-10-23). Kullen föddes 4/12 och är alltså alldeles för unga för att utvärderas ännu.

Vid intresse får en jättejättegärna skicka iväg ett meddelande här, maila nordmuslingar@outlook.com eller skicka ett meddelande till min facebooksida Nordanälvens Musuppfödning. Jag finns i Göteborg men det brukar sällan vara problem att hitta transport. Alla ungar reggas i SVEMUS och jag erbjuder livslång support till mina musköpare!

Anmäl
2017-12-09 21:42 #5 av: Stinastygg

#3 och #4 passa er för webrobotar som scannar av nätet och samlar in nummer och adresser och säljer till företag som sen ringer/mailar en massa reklam & skit, eller ännu värre - virus! Ledsen

Skydda ett mobilnummer genom att bryta upp det i både bokstäver och siffror, t.ex kan du skriva "Noll sju noll" först, och sedan siffrorna. (Men kom även ihåg att delar av trådar på iFokus kan läsas av helt utomstående surfare som inte är inloggade... Jag hade inte lagt ut mitt nr i en tråd överhuvudtaget!)
Email kan man skriva (at) istället för @ så kan den inte användas av en robot.

Be safe on the www! Blomma

Anmäl
2017-12-10 01:46 #6 av: Nordanälvens

#5 lol jag glömmer alltid bort det, slarvigt nog :p

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.