Sommar-rea på zooplus
Sitter o "fönstershoppar" på zooplus lite…
Det är sommarrea nu… eller sommar-utförsäljning typ…
Ska Ni handla något?
Nytt är att man får mängdrabatt med 5% om man handlar över 750 kr
Och så har de en ny bur som ser lite rolig ut. Kanske som rastplats?
Tänkte på att bor möss i den för jämnan så luktar den nog snart illa. Man kan ju skydda den lite - lägga plastmattor på varje plan el dyl - och som rastplats kan den hålla längre då möss inte "förstör" rastplatser så lätt/snabbt…
http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/dyreart/mus/bure/284273

Fast jag ser också att det kostar 49 kr i porto/frakt nu…😕
Jämförde zooplus .dk och .se. Jag vinner i a f en hundralapp genom att handla av dk, trots att jag skulle få 5% rabatt på .se och trots att .dk lagt på 49 kr i porto…
.dk handlar jag alltid på, helt sjukt att det ska vara sån prisskillnad.
MvH Tsunamis
Jag har beställt ett kattklösträd, några klätterleksaker till mössen, och lite jr farm-varianter till smådjuren :) skiljde flera hundralappar mellan se och dk, så blev dk (som vanligt) :)
Lite tråkigt att inte tyska sidan kan leverera till sverige, för den vart ännu billigare..
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
Hur får man sin zooplusbeställning till dörren?
Man kan välja mellan DHL och DPD…
Jag har valt DHL tidigare och de kommer aldrig till dörren. När jag frågade varför så sa de att de hade varit hos mig och ringt på. De ljög. Jag var hemma och ingen hade ringt/knackat på…
Valde deras post eftersom jag inte litar å dhl… fick till dörren utan att behöva besvära någonting men så var det också ganska skrymmande. :P
jag valde också posten och dom kom till dörren :)
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
attans jag valde fel alltså?
Fick svar från zooplus idag: Vi ber dig att välja en annan leveransföretag nästa gång du beställer. Exempel, DPD levererar till dörrar.
Alltså välj inte DHL