Mus iFokus

Mus

Etiketter: beteendehälsaskötsel
Läst 495 ggr
[Ruber]
0

Mössens brev till tomten

Nu på juletider ska man ju vara extra snäll. Är man inte det, ska man äta lite pepparkakor så man blir det! Vad tror ni att mössen har skrivit i sitt önskebrev till Tomten??? ;-)

Liz85
2

Mina lär garanterat ha skrivit upp Whiskas temptations på sin lista. De älskade Kitbits då det fanns och fick det till godis ibland. Nu har den fått lite annan form och ett nytt namn men fortfarande väldigt populärt hos godis.

Sedan finns nog en punkt att få smaka av mattes julmat också, vilket de kommer få i år igen. En egen liten jultallrik.

[Ruber]
0

Hihi! Är det kattmat? Jag har gett torra hundgodisar, vilka inte kommer finnas med på listan :-)

[Ruber]
0

Mina har nog önskat sig en SToR grävlåda! Har ibland haft mindre lådor med blomjord, men gud vad det skvätter överallt! En stor med höga kanter, med massor av jord och löv där man till o med kan gräva tunnel i vore nog nåt!

hejkomochhjälpmig
5

Zack, en av mina hanar, har berättat för mig att han önskar sig hela badrummet för sig själv på heltid. Just nu får han ju springa lös därinne eftersom han ändå bara hoppar ur sin bur hela tiden 😡 Så hans önskan är helt enkelt att jag ska slänga hans bur och inte ge honom en ny heller. Busmus!!!

Grodan
0

Mina möss vill nog se mera av mig och få mer lyxmat.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

KickiG
0

Tror att mina vill umgås mera med mig också :) Och ha en större bur som man kan klättra högt högt högt upp i!

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

[Ruber]
1

Jag snodde din ide! :-P Ska prova whiskas temptations, små spröda kuddar med lax i… Jag brukade lämna zoobutiken med känsla att jag glömt något, nu kom jag på att det var ju vitaminpasta de skulle ha; som de gottade sig med hos sina förra matte

[Ruber]
0

Passerade en blomsteraffär och började dregla över stora halmbålar. Passar det till småttingar tro?

Liz85
0

#7 om dina har samma smak som mina så kommer det gå åt om du inte aktar dig. 🙂