Mamma - mandymoo hälsar och tackar alla
som kom till utställningen och gjorde den så otroligt kul. Hon är hos sin farmor och ville att jag skulle skicka en hälsning till er alla och tacka er. Det var så kul att träffa er alla. gamla som nya.
Kul att så många kom, att lokalen fungerad så pass bra fast det var sista minuten ändrat.
Hon vill tacka Elin för att hon hoppade in istället för Therese och skicka en krya på dig kram till henne. Tacka Lena Tysk som satt som sekreterare till lin och Lisa som hjälpte henne.
Hon sa massor mer som jag inte kommer ihåg nu
. Men nu har jag ialla fall skrivit.
Hälsa tillbaka o stor KRAAAAAAAAAAAAAAAAM till din söta mamma! 

Stora kramar till alla som var där!
Vore det inte för det ekonomiska (brände alla pengar jag hade i söndags på diesel, utställningsavgifter och fika, utom de 50 kr jag har på kortet till nödfallspåfyllning av färskvaror som mjölk od) så skulle jag kunna åka på musutställningar, möten och träffar varje månad!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
tss, snick snack, du har för mycket annat å göra elin 

Och jag vil också tacka, det var en underbar dag!
Älskar mina stora små vänner..
underbar dag, var ordet.
Jag tackar jag me .. var jätte kul o se massa möss o deras folk ..
MASSOR ME KRAMAR TILL ALLA !!

Jag hann inte uppfatta vem som var vem där.. Hur ser ni ut ni som var där?
Jag var helt svart klädd, hade mina 3 barn o karln me mig ..

#3 Det är ju sant, förvisso! Får väl se till att det blir saker närmare mig då, så går det mindre tid och mindre pengar oxå. Om folk verkligen vill göra saker, så kanske de kan åka till Gävle oxå, eller?
Tihi, annars får jag väl se till att vi blir många här igen, som vi var förr! Då var vi så många att vi kunde ha utställning här utan 08-or!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

jag röstar FÖR
:)
Då kan syrran komma också. Får säkert dit någon kompis också.

En sån musig bur! den ser jätte rolig ut TantSelma
Jätte fiin … riktig pysselbur .. *thi hi*
#11 haha, rörsvängarna kommer från mig… tänk att jag sparade dem… hade tänkt slänga dem…
GRATTIS till mandymoo, vår nya Pet Class-domare! Hon dömde ju upp på utställningen!