Söker 2-3-4 mushonor
Efter att mina möss efter 3 år har börjat avlidit pga ålder så letar jag nu efter ett nytt gäng som kan flytta hit. Jag vill ha en grupp tjejer. (Helst under 5 månader iallafall) bebbar går först. Jag har 3 års erfarenhet och mina möss springer lösa så gott som varje dag. Jag finns i dalarna och kan ta mig en bit för dom rätta individerna. Du får gärna rekomendera uppfödare eller säga till om du har någon planerad kull. //Moa :)
Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Kanske skulle du kunna ta med dig några till mig om du hittar? ^^
// Teddytussens kaninuppfödning
http://teddytussen.weebly.com/
~Kaniner är inte en hobby, det är en livsstil~
#1 ja det kan jag :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Inte för att vara elak, men … Det händer gång på gång på gång, att folk köper musungar, som sedan visar sig vara dräktiga, och köparen får oönskade ungar "på köpet".
Teczmex, det är nog hög tid att du kollar könen, för innan du hinner blinka nu, kan du ha gravida honungar …
Och Moa, nu när du ska köpa möss, oavsett varifrån, håll själv koll på könen, och hur de går ihop och när de blivit särade på och så, så inte även du hamnar i frågespalten "min mus fick ungar vad ska jag göra?" 😃
#3 absolut, ska PMa dig. Tycker som #4 att du verkligen ska sära och kolla kön. #4 Jag kollar absolut kön på ungarna jag får hem! ;) har än så länge haft bra uppfödare (#1) som jag är säker med. Jag har därför aldrig hamnat i den situationen med dräktiga honor. Men bra att du säger det! :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Får inte tag på Tecxmex… :/
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
#3. Jag menade verkligen inte attt vara elak! Eller att "hänga ut dig" på något vis. är ledsen att du blev sårad och tog illa upp. vilket jag tror, eftersom du raderat ditt inlägg.
Jag menar inget illa. Det är bara sååå vanligt förekommande! Det var ett råd, och kanske behövde du det inte ens, det vet jag inget om. Du kanske har full koll! Jag vet inte!! Och har du svårigheter med könen, så kan vi hjälpas åt här på forumet, så gör vi ofta.
Kramar från Anne-Marie. 😘
Om du inte hittat än har jag två svarta honor som ser ut att bli texel till salu. Levklara runt 15 mars någon gång. Finns dock i Stockholm, men om du kan lösa det med transport så är det bara att höra av dig!
Jag håller på att så smått avveckla min uppfödning men har just nu massor med kullar från parningar gjorda runt nyår.
Det finns honor i blå korthår(silvreringsgener där), blå astrex, tricolor, broken i svart och en blå broken, beige, splash, och nyfödda i splash. Lite äldre honor finns i extreme black och sö/rö cream.
Lite exempelbilder från min bildsamling men det går inte att tinga individer från dem. Samma varianter fast andra individer finns här hemma 🙂
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
Eftersom jag är inne på musifokus ganska sällan så kan du smsa 070-2279991 om du fortfarande söker mushonor och kan ta dig från dalarna ner till Degerfors (ca 20mil enkel resa från Borlänge)
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare