Mus iFokus

Mus

Etikett: fikarummet-otypiskt
Läst 575 ggr
lothus1
0

Eeeh, ni hade ju rätt!

Freja rensar rabatten nu *s* Jäklars vad kul det ser ut. Man ser bara baken på henne när hon trycker ner sig i hemtrevnaden =oP

Måste försöka ta bilder när hon gör det.

Grodan
0

Ja, det MÅSTE du faktiskt!!! Det är elakt att skriva sådär och så får vi inte SEEEEEEEEEEEE…. *grrr*

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

lothus1
0

Hälften av växten ligger på burbotten nu *s*

mandymoo
0

Ja jag säger bra så här…. att imorgon när du ska iväg o köpa ett minneskort…. glöm inte köpa ny hemtrevnad så att du kan ta kort så vi får se…. utgår ifrån att den stackarn du har nu kommer inte att finnas kvar imorgon *Ler*

Men visst är det kul att se dom i aktion?

ROTFL

lothus1
0

He, he, jag misstänker att jag inte har växten kvar. Inte hela i alla fall =oP Japp, skulle köpa nya idag, men var så stressad att jag glömde.

Japp, det är en skön syn *s* Jäklars vilken fart de kan ha =oP

MoaL
0

Menar du att hon tycker att det är kul att gräva i jord? :) Jag brukar har en back med jord och hö i buren, och de brukar gräva gångar i den och ligga där nere och sova. :P

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Grodan
0

tja, imorgon är den där musen så himla trött att hon kommer låta den nya blomman vara ifred… haha

lothus1
0

Hon försöker i alla fall =oP Hemtrevnad är ganska tätväxt så hon har lite att göra för att kunna gräva grop i den *s* Det var en bra idee det där med en låda jord. Kan jag köpa vanlig blomjord i liten säck då?

lothus1
0

Grodan:

Man kan ju hoppas *s* Nää, hon får gräva om hon vill =o) Dessa växter är som tur är billiga =o)

lothus1
0

Vet ni vad…….

Jag skulle ta  upp krukan för att ta bort det som de hade tuggat av. Till min förvåning ser jag en svans hänga utanför krukan *skrattar* Det är Kantarell =oP Hon ligger och sover i busken =oP

lothus1
0

Jajjemensan. Har var det jord så det står härliga till *s*

amaira
0

#9 "Till min förvåning ser jag en svans hänga utanför krukan *skrattar* Det är Kantarell =oP Hon ligger och sover i busken =oP"  *HAHAHA*

De är för roliga de små liven. Här är Auras svans, som hänger som en klocksträng utanför blomkrukan jag har i fönstret. Grodan kallar ibland möss för "sidensvansingar" och det tycker jag är så vackert Kyss

Aura, med svansen som en klocksträng att dra i… *hihi*

lothus1
0

Aura är en vacker mus =o) Du har dock rent runt om som tur är *s*

Jag hoppas att kameran funkar nu. Ska fixa nytt minnekort idag så får vi se om jag kan få till några bilder att lägga upp =o)

Morronkramen =o)

GucciDior
0

#13 detta är en jättegammal tråd men har du tagit några bilder? :P

Linn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

är det en sån här ni pratar om och är den helt och hållet ätbar för mössen?

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=55df5644-ebe7-4893-a693-6f24a5c7160c&Filename=ta bort.jpg)

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Pehpsii
0

min hem trevnad levde i typ 2 timmar inne hos tjejerna. På morgonen var t.o.m plastkrukan helt tom. (=

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

axilur
0

vadå, äter de växten?

/Anneli

Terato
0

Måste bara visa min killes verk.

Lilla Nils Karlsson Pyssling bor pga brist på burar i en öppen pet box på köksbordet för tillfället. Det passar honom jättebra för då kan han sno mat av mig när jag äter och klättra på mig när jag läser i kokboken. Men det bästa är nog att han får utlopp för sina trädgårdsmästartalanger. Så här såg det ut i morse:

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Terato
0

Här försviner han ner i sin håla i krukan:

teratos.r8or.se

Terato
0

Jag ropade på honom för att han skulle kika upp så ni fick se vilket jäkla hål han gjort. Men han kom upp så snabbt så jag hann inte! Men söt är han iaf!

Helt klart en jättesuccé det här med krukväxter.

teratos.r8or.se

lothus1
0

Jag har tagit foton tidigare, men hittar dom inte nu =o(

Kolla på Teratos bilder så ser ni hur mina oxå gjorde =oP

Ibland har jag en enkel jorddel i terrariet för att de skall kunna gräva och ha roligt. De fullkomligt ÄLSKAR att gräva i myllan =oD

Terato
0

Haha gud vilken härlig bild! De är så goa när de har en massa jord på nosen!

teratos.r8or.se

Grodan
0

haha… lyckliga grävmöss!

den här bara för skön - mera sådana bilder tack!!!

Terato
0

Han är så jäkla glad, den rackarn! Tur att inte jag har någon större känsla för krukväxter. :P

teratos.r8or.se