Godmorgon lördag 6 oktober
I dag tog jag morgonpromenaden med hunden, klockan halv åtta.
Fotbollsplanen här utanför var vit av frost när jag kom ut. På gärdet intill låg dimman efter marken. Solen kämpade för att ta sig över trädtopparna. Längre fram under promenaden lyste solen på de gul-röda träden. Det var ett sånt där sken och en sån där klar luft som det bara är just så här års. Fåglarna kvittrade, korna råmade, löven dalade mot marken. En alldeles perfekt höstdag.
Där gick jag och tänkte på min "plastson". Han åkte till Thailand häromdan och ska stanna ett halvår. Han hatar den svenska vintern och mår bäst när det är så där äckligt hett att jag bara ligger på sängen och drömmer om bättre tider. Så för honom blir det nog perfekt att vara på andra sidan jordklotet över vintern. Men jag skulle inte vilja missa den tid som är nu. Vad kan vara bättre än en fin höstdag? Möjligen en fin vinterdag!
Ha en bra höstdag, allihop!
Go morron .. en härlig morgon .. klev upp, fixa o trixa me möss packar iordning allt som ska me till Gävle, för nu drar vi .. *bye*

Ååh va härligt det lät :D
Idag ska jag hem till min kompis mamma som fyller 50. Vi har köpt en fin fin present som jag gärna hade behållit själv ;) en sån där sak som man smälter choklad i och sedan doppar frukt i! muuuuuums och jag ska komma lite tidigare och hjälpa till med förberedelserna vilket ska bli superkul eftersom att jag e en sån där som gillar att hjälpa till med fester moahahah oj, nu kom jag på att jag måste ta bort mitt naggellack haha aja ha det bra allihopa

God Morgon!
Åh det lät som en riktigt härlig promenad, det är fint i vårat lilla Sverige så här års, jag gillar hösten.

#4 Grattis på födelsedagen,,,

Någon i vårt nya område har oskyddat trådlöst internet (=
Gratissurfande är gött ^__^
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

#4 grattis!! har du fått några roliga presenter?
grattis tessie_k!
/Anneli

#6, Det är till att ha tur med kunna surfa gratis..

Grattis på födelsedagen tessie_k! Min mamma fyllde år för 2 dagar sedan.. ^^,

Jag fyller oxå år idag.

på mig.
Vill ge min kille en riktigt STOOOOR
för den fina Brunchen på Strand Hotel i Stockholm och den jättefina mobilen jag fick av honom idag.

#11 så säger vi väl grattis till dej med :D

Tackar så mycket, Jaag.

Grattis Muszimba! :P

Grattis alla födelsedagsbarn - i efterskott…

#11, Ett stort Grattis till dig också på födelsedagen…