Saknar du någon smilie?
Finns det någon smilie som du saknar? Som man kanske borde uppfinna?
Jag märkte nyss att jag saknar en särskild smilie.
Tänk er leendet man ger till någon för att trösta. När man lägger huvudet på sned och bara ler lite grann för att visa sin medmänsklighet. Det är inte en sån här: 
Kanske mer en sån här: 
Älskar mina stora små vänner..

cool x)

det finns massa smiles jag saknar.. ni använder massa hela tiden, har inte riktigt förstått hur ni gör.. jag har bara ett litet urval från dom få som finns inlagda på smiles figuren när man skriver ett inlägg…

problemet är att man inte kan klippa ut och in saker i Mozilla, det är det jag använder.

Jo, det problemet har jag märkt. Som tur är har jag explorer också och byter till det när jag ska klistra bilder på iFokus
Och åter till ämnet om smileys jag saknar. Jag skulle vilja ha en som lipar och ser sur ut. Alla som lipar ser ju glada ut. Jag hade en på min gamla dator som jag inte har kvar.
#5 & 6 Det går att kopiera om man markerar och klickar på Ctrl + C. Sen klistrar man in genom att trycka på Ctrl + V. Testa med en ny smiley! 
/Anneli

jaha ja.. men hur sparar ni smilisarna från msn?
Jajamänsan :)
/Anneli

#2 Å vad fin! Berätta, vad betyder den? :)
Jag fatatr inte heller hur dom gör. Klistrade in den där som vanlig bildfil.. Men vet inte hur mjan får in såna som dansar mm..

#11 jag brukar göra en liknande nämligen denna x) och jag tror att den som GucciDior gjorde betyder nästan samma sak - att den smilar överdrivet-

Haha jag tycker den där ser full ut! :P

hahaha :P
Jag har fått den där förklarad för mig med ljud. Hm, jag tror att det är att den, som Jaag sa, smilar överdrivet och liksom… grymtar? Ja men, sådär som man kan låta när man… smilar överdrivet. Haha!
/Anneli
#16 den där HAHA älskar den:DxP gillar den här också xP

#16, 17 Jag älskar båda dom där!
<--- Min favorit, den dansande peanut butter jelly-bananen