Vad kostar en mushona?
Hej, min hamster gick nyligen bortđ och jag har tĂ€nkt att köpa 3 mushonor hos uppfödare, jag har ju redan en duna fun. SĂ„ vad kostar tre mushonor hos uppfödare? Hittade ingen passande grupp sĂ„ blev denna. Kanske skulle vara nĂ„gon annan?

Jag och de flesta av svemus uppfödare tar 150 kr för en mus, dÄ Àr den registrerad i svemus och har stamtavla med sig.
MVH Elin
Medarbetare pÄ spetsar och urhundar. VD pÄ Draghundcenter
MÄnga ligger ocksÄ pÄ 100.
Omplaceringar symbolisk pengâŠ
Bra, dÄ vet jag. Hur stor Transportbur behövs för 3 möss?
Inte vidare stor, jag brukar anvÀnda godislÄdor som jag hÀmtar gratis pÄ affÀrn och tvÄ tre stycken borde klara sig med en beroende pÄ storlek pÄ mössen och restid
The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers
AlltsÄ, godislÄdor MED LUFTHà L som man gör. Jag anvÀnder lödpenna, och gör antingen lufthÄl (mÄnga, för kortare transporter) eller skÀr bort störrre hÄl och tÀcker med nÀt (för lite lÀngre transporter).
Kan man hÀmta sÄdana lÄdor pÄ Ica maxi?
Japp det Àr bara frÄga dem om de har nÄgra godislÄdor de tÀnkt slÀnga.
MvH Tsunamis
Annars kan t.ex. grÀddbullar o kakor ligga i hyfsat stora plastlÄdor ibland, bara att köpa och smaska sÄ har du en liten transportbursgrund sen xD
Funkar ett big pack glass med jordgubbs, pÀron och vanilj frÄn GB?
Borde fungera Ätminstone till tvÄ vuxna eller tre ungdjur tÀnker jag
#5 Tack för förtydligandet, sjÀlvklart mÄste det vara lufthÄl eller nÀttak ;)
The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers
Var kan man köpa sÄdant nÀt?
#11 Byggvaruhus brukar ha finmaskigt nÀt.
Man behöver ingen tv nÀr man har möss.
Medarbetare pÄ Mus iFokus och Finland iFokus