Annons:
Etiketterom-sajteninfo
Läst 142 ggr
Grodan
12/6/20, 3:02 PM

Ställ in ditt mus-ifokus

eller ändra dina inställningar på mus-ifokus.

Du kan påverka ditt flöde, göra en signatur, skriva lite om dig själv på din profil mm, så att du får ett iFokus som passar dig.

Klicka på inställningar och du får upp denna "meny" där du kan göra dina val.
installningar

Min profil

Under Personlig beskrivning kan du lägga upp bild och skriva om dig själv eller vad du nu vill skriva om på din personliga sida.

Du kan ange ditt kön och ditt födelseår, om du vill, via Personlig information .

Avatar är en bra sak att ha, det blir lättare för alla att känna igen dig och man förstår lätt att du är aktiv och kommer att logga in igen. Har du ingen Avatar kan du hitta några gratis här: https://mus.ifokus.se/discussion/1470927/gratis-avatars

Vill du ha en länk till din hemsida eller ett sött meddelande som signatur, så fixar du det under Signatur .

Kontoinställningar

Under Kontoinställningar kan du ändra din emailadress och lösenord.

Mitt ifokus

Behöver du ställa in ett mjukare ljus för ögonen kan du välja Låg kontrast som Utseende . Normalt är vanligt vitt.

Vad du vill se i ditt flöde, ställer du in under Mitt flöde .

Du kan även ställa in flöde och annat från dina sajter, under Mina sajter.

Är det någon tråd du vill sluta bevaka, kan du göra det under Mina bevakningar .

Och slutligen, om det olyckligtvis är så att du vill avsluta ditt medlemskap, gör du det under Avsluta medlemsskap . Jag råder dig dock att vänta lite innan du gör det. Logga inte in på någon/några vecka/veckor och se sedan om du inte kan känna annorlunda inför detta val.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

mus, möss, musen, mössen, mus musculus, mice, mouse, fancy mice, petmice, mús, muis, Maus, souris, mysz, hiiri, hiir, musar, musling, tammus, tam mus, sällskapsmus, mushona, mushane, musbebis, musbebisar, musunge, musungar, långsvansing, pälsmonster, mumsboll, fluffiti-fluff, vi älskar möss, gerodean, Sajten för oss som tycker om möss, Swedish Pet Mouse community with English Section
  • Redigerat 12/6/20, 5:54 PM av Grodan
Annons:
Upp till toppen
Annons: