Annons:
Etikettersäljköpesefterlysning
Läst 336 ggr
Grodan
2/10/21, 11:29 AM

Möss till salu februari+mars 2021

Här lägger vi in möss till salu och även länkar till våra annonser här på sajten.
(Annons är mycket välkommet, lägg gärna till massa om info och foton på mössen, släkten och hälsa i linjen.)
Se gärna annonsmallen

Vi har även några försäljningsregler

  • Det är inte tillåtet att annonsera om möss som bortskänkes eller avlivas om ingen köper dem.
  • Inga möss får skänkas, minsta tillåtna pris är därför 50 kr

Ange vart ni bor! (Ort och län gärna!)

Gamla tråden (dec 2020/ jan 2021)


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

mus, möss, musen, mössen, mus musculus, mice, mouse, fancy mice, petmice, mús, muis, Maus, souris, mysz, hiiri, hiir, musar, musling, tammus, tam mus, sällskapsmus, mushona, mushane, musbebis, musbebisar, musunge, musungar, långsvansing, pälsmonster, mumsboll, fluffiti-fluff, vi älskar möss, gerodean, Sajten för oss som tycker om möss, Swedish Pet Mouse community with English Section
  • Redigerat 4/10/21, 5:22 PM av Grodan
Annons:
Nordanälvens
3/2/21, 10:18 PM
#1

Finns fyra brudar hos mig pga återbud. De vill gärna flytta tillsammans och blir 5v 10/3. Har även en kull född 18/2 där det kan finnas några enstaka hanar. Alla har (eller kommer få) stamtavla i Kintraks som skickas som pdf.

Jag finns i Göteborg och jag ordnar ej med transport, men kan troligtvis möta upp eventuell transportör i Göteborgsområdet. För mer info om mössen, föräldrar osv så får man jättegärna kontakta mig via facebook på Nordanälvens Smådjursuppfödning eller maila.

Nordanälvens Musuppfödning
nordmuslingar(a)outlook.com
🏳️‍⚧️ Han/honom

Upp till toppen
Annons: