Annons:
Etikettersäljköpesefterlysning
Läst 218 ggr
Grodan
2021-04-10 17:22

Möss till salu april-maj 2021

Här lägger vi in möss till salu och även länkar till våra annonser här på sajten.
(Annons är mycket välkommet, lägg gärna till massa info om och foton på mössen, släkten och hälsa i linjen.)
Se gärna annonsmallen

Vi har även några försäljningsregler

  • Det är inte tillåtet att annonsera om möss som bortskänkes eller avlivas om ingen köper dem.
  • Inga möss får skänkas, minsta tillåtna pris är därför 50 kr

Ange vart ni bor! (Ort och län gärna!)

Gamla tråden (feb-mars 2021)


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

mus, möss, musen, mössen, mus musculus, mice, mouse, fancy mice, petmice, mús, muis, Maus, souris, mysz, hiiri, hiir, musar, musling, tammus, tam mus, sällskapsmus, mushona, mushane, musbebis, musbebisar, musunge, musungar, långsvansing, pälsmonster, mumsboll, fluffiti-fluff, vi älskar möss, gerodean, Sajten för oss som tycker om möss, Swedish Pet Mouse community with English Section
  • Redigerat 2021-06-11 19:12 av Grodan
Annons:
Grodan
2021-04-17 12:30
#1

Jag kan tänka mig byta långhårsmöss med någon. Just nu har jag endast hanar att erbjuda i Black, Blue, Siamese Seal Point, Burmese och Blue Burmese. De killar jag tänker på är 1 år gamla och bor fredligt i brödragrupper. Har flera grupper. Om intresse finns, skriv en rad till mig.

Önskas inte byte är jag ändå nyfiken på om det finns något spännande till salu. 🤍🐁


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Nordanälvens
2021-04-17 14:42
#2

Jag ska snart sätta ihop några avelspar. Herefordsystrar som ska få gå med varsin hane, så blir förhoppningsvis mycket bläsat. Korthår, men kan eventuellt dyka upp någon dålig aby om jag har otur.

En mycket trevlig svart abytjej sitter nu med en görsnäll svart hereford, meeen vet inte om jag kommer vilja släppa nån där.

Jag har faktiskt även några kullar som är födda och snart levklara, men har inte kollat om det är någon där jag vill sälja..

Bäst om man skriver till mig helt enkelt vad man söker och kan erbjuda. Antingen här eller på fb.

Nordanälvens Musuppfödning
nordmuslingar(a)outlook.com
🏳️‍⚧️ Han/honom

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: