Mus iFokus

Mus

Etiketter: om-sajteninfo
Läst 273 ggr
mandymoo
0

RÅD - när bilder inte kommer med det man postat

Jag har nu sista dagarna råkat ut för att bilder INTE kommit med som jag postat här på olika ställen på fokus.

Man postar om samma sak händer… men så istället så klickade jag på "Hantera" som finns under mitt nick - sen "Redigera" där kan man då ändra i texten, men ockå välja ta bort bifogad fil eller ändra … jag har valt den 3:e av punkterna - tror det står byta ut fil. Men sen valt samma fil ialla fall. Och sen skickat iväg igen. Och hitintills så har då bilden kommit upp på inlägget utan att man behöver prova igen o igen o igen… utan att bilden kommer med….

Säkert så kommer det också att misslyckas - men om det fungerar som oftast så är det ju kanske ett bra sätt att få med bilder i "rätt" inlägg.

Skrattande

Provar också den nya funktionen med att betygsätta. Är bara för nyfiken på hur det fungerar.

Så när ni råkat ut för att bild inte kommer med.. o provar mitt råd… kan ni inte då tassa tillbaka hit o betygsätta rådet? Och berätta hur det fungerade. Så ser jag hur den nya funktionen fungerar samtidigt *ler*

Eira
0

Ja min bild kom inte heller med, men jag tror jag luskade ut samma lösning på egen hand innan jag läste det här!

Grodan
0

mandymoo, du vet att du håller på att kvala in till medhjälpare nu va? *fniss*

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️