Hanar söker nya hem! SKÅNE
**
Jag har fortfarande några hanar kvar till salu.
**Fyra ungar och en vuxen hane som jag har bestämt för att sälja av pga. tid och personliga skäl.
Ungarna är ca 7 veckor gamla nu och väldigt tillgivna, något spralliga, men det är ju bara barn så att säga ;) På dagarna brukar dom sitta vid gallert och hoppas på att något gott ska trilla in *skratt* (se bild)
Hemmet är viktigare än priset.
Sen har jag min vuxna hane, Melvin som nu också söker ett nytt hem. Han är ca. 6 månader ung och är väldigt sprallig när man ska ta upp honom, men väl i famnen så är han urmysig :)
Hemmet är viktigare än priset.
Alla mössen kan levereras efter överenskomelse.
Varje och/eller varannan vecka kan dom levereras till:
Eslöv - Stehag - Höör - Lund - Hjärup - Åkarp - Burlöv/Arlöv - Lomma - **Malmö
**Andra leveransställen kan vara möjliga.
Hör av er till mig via PM om frågor eller intresse finnes!
-Catarina och Mikael.

Jag blev kär i Stuart Little =oP Han var ursöt ju =o) Fast jag bor i Stockholmsområdet tyvärr.
#6 Han är himla charmig! :D
Oj ja, det är en lång väg ju mellan Skåne och Sthlm.
Stuart Little gudars så söt han var… Tur det var en hane..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Alla var ju jättefina, men #1 och #2 är ju helt klart finast!=) Såå säta :D

Söta bebisar, men deras pappa Melvin är nog finast, han ser superfin ut..

Melvin var ju sååå himla vacker!!
Tack alla! Dom är super fina och super mysiga hela högen :)
Melvin (inte deras pappa, nu så att det inte blir missförstånd) är jätte stilig, tyvärr kan jag inte behålla alla :(
Helt underbara!
Nä, tyvärr är det ju ofta så att mushanar inte kan bo ihop… Man kan ju ha tur men ofta funkar det ju inte. Jag har själv en vuxen hane (för tillfället utlånad för parning men han kommer snart hem igen) plus två hanbebbar så några fler hanar har jag inte plats för. Men hoppas du hittar hem till dom!

#12, Okey, men han är bra söt Elvin..:)

Skulle det gå att få upp Stuart Little hit vore det ju paradiset för mig ;oP Ingen som är på väg???
#13 Tyvärr är det ju oftast så med hanar, Melvin jag har, han är ju också ensam. Men sen alla bröderna bor tillsammans än så länge, då allting får jätte bra med dom och sånt.
#15 Tja, kolla på Djurtransport.ifokus jätte många där inne som erbjuder transport :) Vet en tjej som åker mellan Hässleholm och Sthlm några gånger/månad. Trasdockan eller Trasdocka heter hon här på iFokus, du kan ju höra med henne. Kolla på djurtransport.ifokus också, hon har lagt ut där att hon kan ställa upp på transport :)
#16 Ja man behöver ju inte dela på dom innan de börjar bråka för man kan ju ha tur!
trasdockans pojkvän hjälpte mig att transportera två små grisar så där finns säkert chans att få hjälp!

Jag har mejlat Trasdockan nu =o) Om det går vill du tinga Stuart Little till mig då =o) Eller han kanske redan är tagen?!
#17 Nej, det är sant och just nu är dom snälla små grabbar tillsammans :)
#18 Jag håller honom till dig, tills du vet hur det går med transporten! :) Inga problem alls.
*putt*

Min Lille Stuart e så vit o fin….som en liten snöboll *fniss*
#22 Han är verkligen det :D Han kommer att skeppas till Hässleholm om någon vecka, så får han åka tåg till Sthlm ;)
*puttar upp* Det finns ännu tre hanar som snarast måste ha nya hem, då dom börjar "växa ifrån" varandra. Dom som fortfarande är tillgängliga är dom bruna grabbarna och Melvin!