Mus iFokus

Mus

Etikett: sälj
Läst 58 ggr
Vattnadal
1

Möss från Vattnadal kan få lift söderut

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!
Jag ska ner till Berghems lajvby utanför Skillingaryd 6/7 för att elak viking en vecka. Jag kan lägga upp ett foto på beräknad resväg i en kommentar.
Jag gör inga avstickare, men kan stanna vid mackar och rastplatser längs vägen.
Jag har ingen hemsida, men det finns en hel del foton och filmer på uppfödningens Facebook sida. Jag kan försöka klämma in lite foton här också, men det blir inte idag.

Är man intresserad av hanar till sällskap fins det ungar. Vill man ha lite äldre hanar till avel finns det också. Alla hanar utom de allra yngsta finns i ett presentationsalbum med små korta filmer på facebook sidan.

Honor finns det korthår, en satin korthår, astrex och texel. Alla mina är tickade, agouti, silver agouti, blå agouti, bli silver agouti, lilac silver agouti, argente, argente creme tror jag är det som finns hemma nu.

Vattnadals Musuppfödning (sök på Facebook)

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

• Redigerat 2025-06-28 01:34 av Grodan
Vattnadal
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här åker jag troligen neråt.
Det blir ett stopp i Vadstena för att plocka upp en människa som kör resten av vägen.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Grodan
1

Trevligt!

Edit: tog bort länken till facebook, då jag fortfarande har kvar regeln om att ingen länkning får ske dit. La även in en etikett så att annonsen kan hittas lättare för den som söker i etikett "Sälj"

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️