Mus iFokus

Mus

Etiketter: burströinredningtillbehör
Läst 403 ggr
Imasy
0

Hamster hjul i plast bortskänkes

Har  2 st såna där små hjul som följer med i hamsterburar jag inte kommer att använda till mina hamstrar då de är för små. är det något man använder till möss? eller anses de vara för små åt dem med?

hursomhelst så har jag ett nytt som är mintgrönt/tyrkost likande färg, samt ett gult begagnat. är det nån som vill ha dem skänkes de mot portokostnad, vilket jag skulle tippa hamnar på 22-33 kr.

skicka ett pm isåfall.

lovemymouse
0

Hej vet inte vart man skriver i ett pm.

Kan du skicka bilder på dom är intresserad

Imasy
0

ska ta ett par bilder under morgon dagen och skicka alt lägga in i tråden här :)

och ska du skriva pm, kan du klicka på mitt namn så min profil kommer upp, och i menyraden högst upp finns en knapp som heter "kontakta" :)

Pehpsii
0

såna som kommer med till hamsterhus är nästan garanterat för små. Rekommenderas inte till möss

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Imasy
0

hjulen jag har är ju såna där små som medföljer burar vid köp. var osäker på om de ansågs vara för små åt möss, de själva är ju så små :) Då kanske de ska bli leksaker till lill husse istället då, om det inte är bra åt möss heller.

lovemymouse
0

Ja köper gäna hjulen om ja får.

Imasy
0

Då paxar jag dem åt dig :) försöker få upp en bild i datorn, men det går inget vidare Skrikandes ska försöka imorrn igen, nån krånglig inställning och jag är inget teknik-under :)

jag ska packa ihop dem så jag vet vad portot hamnar på, så ska jag få in en bild här också :)

lovemymouse
0

Tack det var snällt annars så kan du få min mail adress så skckar du bilden och priset dit