tan mus kjøpes!
Hei.
Jeg er en kvinne fra Norge som leter etter mus i fargen tan. Noen som har? Helst i nærheten av Svinesund/Strömstad.
Hejsan! Välkommen hit!
Vad är det för mus du söker? Engelsktypad? Jag kan rekommendera Stjärnvindens, stjarnvinden@gmail.com , och Vibys, lena.tysk@bredband.net , (Stockholm) - de föder upp Engelsktypade Shorthair i Black Tan, Champagne Tan, Dove Tan och Silver Tan.
Sedan känner vi även till en tjej i Norge som föder upp möss, av svensk typ. Linda muse_jakt@hotmail.com

Takk for svar :D
Det er det samme hvilken rase det er, så lenge de er korthåret og tan farget. Kan høre med Linda om hun har noen for salg.
Känner du henne? Jag saknar henne här (nick: Gnagern ) och hennes hemsida verkar ligga nere.

Nei, kjenner henne ikke. Har sendt henne mail, så for se om hun svarer.
Oki. Vad har du för möss då? Vart i Norge bor du?

Jeg har ingen mus, vil kjøpe mine første nå.
Vil starte med et lite tan oppdrett. Har tenkt på dette i 2år nå, og nå vil jeg realisere det.
Men jeg holder på med kanin da.
Fikk mail av Linda, hun hadde sluttet med mus.
Hur går det att sälja möss i Norge?
Nämen, vad tråkigt att Linda har slutat med möss!
Då får du kontakta Stjärnvindens och/eller Vibys. De har stora fina och snälla möss med bra tanfärg.

Er veldig lite muse-aktivitet i norge, finner veldig få oppdrettere.
Også er det ingen museklubb heller, for den er lagt ned.
Jag hittade en tråd med en snygg satin tan hona som amaira säljer… Säljer Björndalens Nemi.
fast risken är mkt stor att hon redan är såld… dock kan du höra med amaira om hon har någon annan tan att sälja
Här finns också en tråd med tan-möss Snygga Engelsktypade möss ti…
Vidare kan jag tipsa dig att höra dig för med Elin, Vattnadals uppfödning, Vattnadal här
samt sätta ut en annons på SVEMUS hemsida: http://www.svemus.org/annonser.php

Tusen takk!! Håper jeg finner noen satin tan, for de var bare kjempe pene.

Noen som venter kull da?
Jag har en cinnamon tan hane

Har du bilde? Hvor gammel er han? Og hvor i Sverige bor du?
http://mus.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=9ea9623a-b6a6-4172-838b-aa578346d9a3
Här har Pimu en tråd om sina möss och en hel del bilder :)
#16 Japp .. bilder finns på länken ovan .. jag bor i Västerås
Hur har det gått Lisa?

Jeg har funnet en dyrebutikk som hadde en svart tan hunn.
Men vil ike kjøpe henne før jeg har funnet en en tan hunn til.
fick du inte napp på något av ovanstående förslag?

Nei, ikke på hunner. Har funnet hanner nå.
Som sagt så har dyrebutikken en tan hoe, men hun er ikke satin. Vil helst ha det.
Har du kontaktat Vibys och/eller Stjärnvindens?

Nei, det har jeg ikke for nå har jeg muligens ordnet 2 hanner og 2 hoer fra MalinMalin :D

va kul säg till om du får fina ungar tycker om tan jag mä ;) åker till noge nåra gånger om året har min släkt där norsk ja mä ;)
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
#23 ja, vad bra! MalinMalin hade ju tan satin honor!

Lisa hvor i Norge bor du? Jeg ska till Geriangerfjord i slutet på Maj, hvis du kjøper fra noen på vejen kan jeg transportere.
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/