Porträtt av mushanen Chagall.
Egentligen är han till salu, i alla fall går jag med på att han får flytta till rätt hem, i mina tankar … men mer och mer inser jag att näää, honom vill jag inte skiljas från!
Chagall är efter Figaro (choclade berkshire, svensk typ) och Förgätmigej (fawn, engelsk typ). Han är texel ("långhår astrex") och röd till färgen A(y), och född 1:a maj 2006.
Liksom Förgätmigej är han lite "blyg", en smula "försynt", men oerhört vänlig. Ganska stor, det engelsktypade slår igenom. Han är inte precis "mager", (vilket är en omskrivning av att han har lite hull), men jag tycker inte att han är fet heller. I alla fall inte än. Men han känns stabil att ta i.
Och så är han ju sööööt
, charmig, vänlig som sagt, och oerhört trevlig. Rar också! Och gullig. Nä, nu får jag sluta så jag inte fyller inlägget med min bedårade adjektiv, för "bedårar" det gör han. Fyller mitt hjärta med någonting som trängs därinne…
Jag skulle vilja kunna få in bilderna i inlägget. Är det någon som vill tala om för mig hur jag gör så det funkar?
Och så brorsan Chim (Chimär), får också en bild i den här tråden. Ungefär samma sak gäller för honom, han är "till salu" men jag lutar mer och mer åt att behålla honom för han är så fin och trevlig! Inte lika "blyg" och "försynt" som Chagall, men alltid lika snäll och trevlig.
Tyvärr kunde de inte gå ihop. Chim började bråka redan vid 5 veckor, och då särade jag omedelbart på dem. Men e är "mina gosisar" - bland alla de andra gosisarna jag har
*tusen hjärtan*
Kanonfina killar!!!
När du laddat upp fotot, klicka på fotolänken, högerklicka sedan på fotot, "kopiera", gå in i tråden där du vill ha fotot och "klistra in".
Såhär? Jag provar och låter syrran Chaconne sticka in näsan i inlägget.
Yäääh, det funkar bergans!
Vilken härlig fotoglädje du har!