Mus iFokus

Mus

Etiketter: föreningutställningträff
Läst 720 ggr
Muszimba
0

Svemus står på mässa.

Svemus kommer att stå på en djurmässa 10-11 maj. Mässan är på Spånga Djurgymnasium.  Jag är ansvarig för våran medverkan där och kommer då att stå i vår monter båda dagarna.

Jag undrar om det finns någon musägare som har typ Zebramöss, Nataler, Pygmémöss eller annan mustyp som kan tänka sig att vara med en eller båda dagarna för att visa upp och berätta om. Skriv ett inlägg för att svara eller skicka mig ett PM.

Adressen är: Spånga Gymnasium, Adolf Rudbecks väg 21, 163 54 Spånga. Mässan är öppen 10-16 båda dagarna.

amaira
0

Vad roligt! Härligt Muszimba. Hoppas du får med dig fler mustyper. Glad

Mymlan
0

Hade jag haft ork hade jag gärna visat upp taggmöss.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Muszimba
0

#2 Om du vill så kan jag ha med dem om vi kan mötas typ dagen innan, alltså den 9:e maj som är en fredag. Jag kan ha dem hemma hos mig under de 2 nätterna så du och R slipper åka fram och tillbaka då jag ska vara på plats typ mellan 8-8:15 både lördagen och söndagen. Behöver ha dem hämtade på centralen vid ca 17 på söndagen av dig/R om det passar.

Mymlan
0

Har två grabbs *bröder* ej så tama men bits ej, de kan visas upp *i buren* du får låna deras bur de bor i duna ca 71 cm, kan de visas upp i den? Jaja det kan vi prata nämre om sen.. Taggis pojkar luktar inget. De är nyfikna.. Antar kommer ha bebbs till salu med då. just nu har jag 2 honor o en hane att sälja *reserverar mig för om Liz85 o jag sett fel på könen*

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

reverse
0

Hahaha, vad kul, det är ju min gamla utbildning! X) Minns de där obligatoriska mässorna med viss fasa över alla uppgifter man skulle ta sig för för att få dem att gå ihop alls. =P

//Lina

[Catteklina]
0

Hade gärna kommit och stått där med mina sebramöss, men tyvärr ligger det för långt bort. Bor själv i Skåne.

Muszimba
0

Ingen som vill stå och hjälpa Svemus att få fler medlemmar och samtidigt visa upp sina möss????

kastrullis
0

Jag vet att en bekant till mig, som är med här på mus.ifokus, vet ej vad hon kallar sig, hade planerat att ta sig till Spånga för att köpa flera möss…så om det är någon som har snälla gulliga möss till salu, så kan ni ju passa på att stå på Spånga…om ni har tid…

Jag tror hon är mest intresserad av engelsk typade.

Jag funderar själv på att spana möss då……nu när mina tanter har dött……. det är lite tråkigt med bara 3 möss…..

Muszimba
0

TÄNK PÅ ATT OM NI HJÄLPER TILL OCH VISAR UPP ERA FINA MÖSS SÅ ÄR DET GRATIS MAT SOM GÄLLER FÖR ER DEL.

Svemus står båda Pingstdagarna 10-11 maj och visar upp möss och delger nyfikna och musintresserade all information som vi har om möss och SVEMUS.

Kom och hjälp till!!!! Skicka mig ett PM eller maila till snorkdamen@hotmail.com för vilken dag DU kan vara med.

Muszimba
0

Puttar upp och ber fortafarnde att ha en med mig på lördag den 10:e och en på söndag den 11:e, även om det bara är för halva dagen.

Allt för att underlätta helgfirandet. Tänk på att vi visar upp en fin och fair klubb som värnar om de olika mustyperna och pälslagen som finns. Insläpp för utställare är 8-10 för att ställa iordning, öppet för allmänheten 10-16.

Fri lunch och fika för den som ställer upp från Spånga gymnasium och en liten sak från mig till uppvisande möss som med följer matte/husse. SKYNDA, SKYNDA….

amaira
0

Jag ska försöka, men jag klan inte lova något. Vet inte alls om jag kan de dagarna.

Annars har jag "snack-saliga möss" som gärna pratar med folk Flört och Spånga ligger dessutom så bra till som det går, ifrån mig sett. Bara drygt 3,5 mil och enkelt att köra med bilen.

Några av mina möss vill, men jag vet som sagt inte om jag kan.

[mjuue]
0

Kunde tyvärr inte, ska uppträda dessvärre. Men en annan gång..

amaira
0

Tyvärr, kan säga redan nu att jag inte kan komma, inte någon av dagarna, inte ens en liten stund… Ledsen

Muszimba
0

#12+13: OK, då vet jag.

Grodan
0

Finns det verkligen INGEN som vill vara med Muszimba på Spånga gym å visa upp musisar?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Muszimba
0

Verkar som inte någon vill visa upp sina små fina möss och representera världen utanför Svemus och mus.ifokus hur trevliga möss är……………………….. De som bor allt för långt ifrån Stockholm är förlåtna, men folk från Mälardalsområdet…………..GråterLedsenGråter Verkar som om det bara vore jag som är en musmänniskoängel som orkar och vill göra detta för mössens och Svemus skull. Vet att du,Grodan, har att stå i sedan en tid tillbaka, så du är förlåten med råge.

Muszimba
0

TÄNK PÅ ATT OM NI HJÄLPER TILL OCH VISAR UPP ERA FINA MÖSS SÅ ÄR DET GRATIS MAT SOM GÄLLER FÖR ER DEL.

Svemus står båda Pingstdagarna 10-11 maj och visar upp möss och delger nyfikna och musintresserade all information som vi har om möss och SVEMUS.

SISTA DAG ATT ANMÄLA SIG PÅ ÄR TORSDAG DEN 8:e MAJ VIA ETT PM TILL MIG, MUSZIMBA. DET ÄR HELT OKEJ ATT VARA MED EN AV DAGARNA OM MAN INTE KAN BÅDA. PÅ PLATS MELLAN 8:30-10 DÅ MÄSSAN ÄR ÖPPNN 10-16 FÖR ALLMÄNHETEN.

Pehpsii
0

Jag vill men det är för långt borta )= Speciellt då jag ska på splning i Lund på kvällen den 10e.

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

axilur
0

Jag vill också, men jag kan inte röra mig så mycket alls pga ischias.

/Anneli

Muszimba
0

Om du känner att du orkar några timmar typ mellan 10-14 på lördagen/söndagen med största rörlighetsfriheten är du hjärtligt välkommen, Axilur. Bara jag får veta innan fredag kväll vid typ 20:00 via PM.

Inträdet är fritt fram 8 till 10 för funktionär. Svemus förfogar 2 inträden med tillhörande lunch och fika.

axilur
0

Jag ska till kiropraktorn idag. Knäcker han till mig ordentligt, så att jag åtminstone kan gå snabbare än en trött 80-åring utan att börja grina, så kommer jag. :D Hör av mig till dig senare i veckan.

/Anneli

Muszimba
0

Läste ditt PM, Axilur. Synd att ditt ben inte är bättre.Ledsen

axilur
0

Ja, det tycker jag med! :(

Är det verkligen ingen annan som kan?

/Anneli

Muszimba
0

SISTA CHANSEN ATT VARA MED OCH VISA UPP SINA MÖSS!!!

JAG NÅS PÅ MOBILEN FRAM TILL CA 9:20-9:30. SEDAN HAR JAG INGEN MOTTAGNING PÅ MOBILEN, VARS NUMMER ÄR 070-574 88 82. EXPO:T ÖPPNAR 10:00 OCH DÅ SKA MAN VARA PÅ PLATS OCH ALLT UPPE.

Om man åker kommunalt är detlättast att åka med pendelötåget till Spånga, sedan ta buss 117 mot Bromma, 118 mot Vällingby eller 119 mot Backlura/Hässelby. Hoppa av vid Svandammen och gå ner snett till vänster i färdriktningen. Man ser Skolan direkt och gå mot skylt med WWF så kommer du rätt.

Muszimba
0

Hemkommen, sovit ut efter den långa men TREVLIGA helgen på Spånga Djurexpo. Synd bara att ingen fick tummarna loss och vara med för att visa upp sina möss då jag hade fullt upp med att visa mina 3 fröknar. Allt gick toppen båda dagarna.

Grodan
0

Var några råttfolk där från SRS?

De ringde nämligen mig o frågade om jag ville åka dit å visa upp råttor, vilket jag givetvis INTE ville - min tid med mässor är ÖVER!!!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Muszimba
0

Jo, det var några från SRS där, även från Illervännerna och Gerbilerna.