Vad säger musen, del 14
Vad säger musen?

tidigare i serien
- Vad säger musen?
- Vad säger musen 2?
- Vad säger musen, 3?
- Vad säger musen 4?
- Vad säger musen 5?
- Vad säger musen 6?
- Vad säger musen 7?
- Vad säger musen 8?
- #5? Skapat: 2007-08-16 18:19:02" rel="noopener noreferrer" target="_blank">Vad säger musen #5?
- #6? Skapat: 2007-08-16 21:25:58" rel="noopener noreferrer" target="_blank">Vad säger musen #6?
- Vad säger musen? 12/12-07
- Vad säger musen? 9 jan-08
- Vad säger musen, del 13
"Hepp, ingen chokladpeng än… Den här då?" ^^
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
"Är det äkta guld?" (provbiter)
"är jag inte värd mer?"

"Mää vart är mina andra guldpengar då?!"

Någon dag.. Någon dag, då ska mitt ansikte va på den där förbaskade guldtian. Någon dag!!!
Vänta du bara..
Hah! Kungen tar din krona! Ditt drag nu…
Oj, matte får jag dyr mat idag eller har du glömt och köpa mat till mig?
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
nu har jag själv sparat ihop till en nu bur matte så nu får du faktiskt köpa en åt mig…
#5 Haha … någon dag … kung över mössen i alla fall.
Musen säger: "Hur ska jag lyckas få hem den här pengen utan att matte ser?" Vad han/hon nu vill köpa för pengen vet jag däremot inte, hon/han kanske bara är en spar-mus. En hamster kanske, eller hur Grodan? Hihihi.
haha…
"om jag kissar på den här pengen blir den extra mycket värd då?"

"En pannkakstallrik, tack."
Älskar mina stora små vänner..
jag ska få be att få beställa en stoooooooor räkmacka med avocado, solrosgroddar, färsk spenat, gravad lax, äggula, en stor klick smör, smält ost, några sådana där feta goa larver, grillad kyckling och…
Hmmm 10 kr… borde räcka till lite lördagsgodis så man har framför tv:n….
" Och matte som säger att hon inte har några pengar. De här måste jag ta med åt henne!!"