Bli medlem i SVEMUS
Det finns bara en enda musklubb i Sverige och den heter SVEMUS - Svenska Musklubben. Klubben bildades 1987, som underavdelning i SRS - Svenska Råttsällskapet, av Gunvor Lundblad (till minne av henne anordnas Minnesutställningen varje år) och blev självständig 1990.
18 år som självständig förening i år alltså!
Det finns flera saker som fungerar mycket bra i SVEMUS, tex hemsidan, klubbtidningen och registrering av möss. SVEMUS Standard är en av musvärldens mest utarbetade, och den utvecklas ideligen! Med en sådan standard är det lätt begripligt att Standarddomare gör ett mkt bra jobb.
SVEMUS utställningar är supersäkra - möss riskerar inte att komma hem med några smittor alls! Detta är ganska unikt!
Som medlem stödjer du det fortsätta arbetet som SVEMUS gör. Som aktiv medlem hjälper du till.
Bli medlem! Det kostar bara 150 kr i år, 80 kr från juli.

Stöd den lilla lilla klubben för det lilla lilla djuret!
Medlemsavgiften sätts in på SVEMUS pg nr: 435 31 02 - 9
Namn, adress, telnr samt födelseår skall skrivas på inbetalningskortet.

Puttar upp.
Saknar gamla medlemmar i klubben.

Ska se o jag inte kan övertala nån i familjen att bli stödmedlemmar
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

Ju fler medlemmar vi blir i Svemus, ju ROLIGARE och TREVLIGARE blir det på träffar och utställningar.
Tänk bara på hur många fina, trevliga och nyttiga vinster det är på utställningarna. En mus kan få flera rosetter och vinster på en och samma dag då den ställs ut i både standardklassen och petklass. Dessutom kan man som medlem få mer information om vad som händer i klubben än om man inte är medlem.

skriver här bara så att jag håller koll på tråden. ska fixa det någon dag.
.. men .. jag får inte plats me adress o all övrig info, kan bara använda 50 tecken .. om jag bara skriver pers.nr .. o meilar resten ..
(i.f.s jag reggade mig förra året, finns inte min info kvar)??

Den infon bör finnas kvar, Pimu. Dreamiz här på mus.ifokus är Svemus kassör, så skicka henne ett PM med all info och kolla med henne hur du ska göra med inbetalnings-tecknen.
Ska bli .. tack Muszimba
hur är det för oss i finland? För jag vill bli medlem i en svensk musklubb :D

Visst får du bli medlem i Svemus även om du bor i Finland, Thiah. Du är HJÄRTLIGT välkommen till oss i Svemus.
Kostar det samma för mig som för andra? Såg på något swemus forum att det kostar mer för oss utanför sverige? Bara så jag vet när jag betalar in.

Det är den summan som är för Inom Europa, alltså 270 kronor. Det är för att portot för medlemstidningen och annan information som skickas ut via vanlig post i Europa är större än vad den är för inrikes i Sverige. Jag, Grodan och Dreamiz här inne är 3 av dem som sitter i Svemus styrelse.
Okej. 270kr är ju egentligen inte mkt men är det för ett år från när man betalar inte eller från varje januari-dec period?

Det gäller kalenderår, dvs jan-dec, När de första 6 mån gått tror jag avgiften halveras för resterande 6 mån.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
okej låter bra
140 kr efter 1 juli för övriga Europa
Föreningen behöver mera medlemmar. Aktiva medlemmar, en ny generation med nya fräscha ideér, ork och lust!
Oh vad bra att tråden poppade upp! Nu kom jag ihåg att bli medlem samtidigt som jag har pengar, så nu är jag medlem 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Bättre sent än aldrig, eller hur?
Idag blir jag också medlem, dvs skickar in medlemsavgiften. 
Ska kanske också bli medlem, men jag blir nog medlem i början av Januari då. Hur mycket kostar det att bli medlem i början av september, det är 4 mån..?
Postat. Överföringen sker om ungefär tre dagar. Så, nu räknar jag mig som medlem igen. 
Min medlems avg betalades in idag även till SRS.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Men åh! 3 medlemmar på en dag!
Gah så rart!
#23. 
SVEMUS är en UNDERBAR klubb!!!!!!!! Den är värd att satsa i, och kämpa lite för. Pronto!
(Därmed inte sagt att jag är någon som orkar med det, men jag kan i alla fall stödja…)

Superkul att du vill vara med igen Amaira, efter det lilla uppehållet.

Jag har också betalat in. Men har inte fått något svar. Kanske gjorde något fel? Jag betalade på internet.
Älskar mina stora små vänner..
Nyligen?
#27 Jag betalade in den 27/8
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Jag är pinsamt nog inte medlem längre… Missade att betala in i januari (fast jag var övertygad om att jag hade gjort det) och sen gick månaderna… har helt enkelt glömt det! Men ska bli medlem igen nästa år!
Jag kommer förmodligen bli medlem så fort jag får hem nån muskompis :) För just nu har jag ingen.

#27 Japp, jag gjorde det iom mästerskapsutställningen men har inte fått något svar.
Säger som Theriss. Missade pinsamt nog också inbetalningen i januari och har sen inte fått det gjort förrän så sent som nu.
Men förra gången jagskulle betala in medlemsavgiften(förra året) fick jag faktiskt inte heller något svar. Har aldrig fått ett medlemsnummer från svemus! Och jag orkar liksom inte krångla med det eftersom jag inte har haft någon större ambition att ställa ut så därför har jag inte kontaktat någon om det utan sett min betalning som ett litet bidrag till svemus bara..
Älskar mina stora små vänner..
#30 .. men inte såå lång tid kvar nu .. 
#32 sant :D