Mus iFokus

Mus

Etikett: fikarummet-otypiskt
Läst 255 ggr
lothus1
0

Vilka tider sitter ni här?

Eller är det blandat?

Elyria
0

Mycket blandat - men aldrig på nätterna….

I dag är jag hemma hela dan och kommer och går. När jag jobbar läser jag här nån gång om dan men är sällan inloggad.

lothus1
0

Okej, ja, jag gillar ju att vara uppe på nätterna, men då sitter man här själv =oP Hmmm, jag har inte lärt mig att man kanske ska sova på nätterna *s*

Muszimba
0

Olika tider beroende på om det är plugg eller ledigt.

[mjuue]
0

Jag är här många olika tider :) Det är beroende på om det är skoldag eller helg. Eller om jag är borta hos kompisar eller bortrest eller så :p  Men jag brukar vara här på kvällarna och ibland på natten!

lothus1
0

Muszimba

Att plugga är ju viktigt och hur illa det än låter så får mössen komma sen =o/ Du har så rätt =o) När jag inte har nåt annat för mig sitter jag här och läser allt. Har fått ett litet beroende vad gäller detta forum *s*

malin

Kvällar och nätter är min favorittid, men när jag pratar om nätter är det inte normala tider utan det kan bli typ mellan klockan 01:00- 05:00 =oO Hoppas vi ses nån natt här så vi kan prata musisar mitt i natta Skrattande

[mjuue]
0

#5 Ok!! Jag brukar typ sitta här kl: 23.00-1.00 ibland sen så bruakr jag vilja se på tv:P men jag är här på kvällar också typ kl: 21.00-23-00!! Som sagt det är beroende på om det är skoldag eler inte…

Jag vill sitta här längre än kl: 1.00 på natten men om jag har skoldag så funkar det inte, man blir såå trött då.

lothus1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mjoo, jag vet, man blir ju det =o/ Det viktigaste e ju o plugga ;o)

[mjuue]
0

Mm exakt…