Mycket blandat - men aldrig på nätterna….
I dag är jag hemma hela dan och kommer och går. När jag jobbar läser jag här nån gång om dan men är sällan inloggad.

Okej, ja, jag gillar ju att vara uppe på nätterna, men då sitter man här själv =oP Hmmm, jag har inte lärt mig att man kanske ska sova på nätterna *s*

Olika tider beroende på om det är plugg eller ledigt.
Jag är här många olika tider :) Det är beroende på om det är skoldag eller helg. Eller om jag är borta hos kompisar eller bortrest eller så :p Men jag brukar vara här på kvällarna och ibland på natten!

Muszimba
Att plugga är ju viktigt och hur illa det än låter så får mössen komma sen =o/ Du har så rätt =o) När jag inte har nåt annat för mig sitter jag här och läser allt. Har fått ett litet beroende vad gäller detta forum *s*
malin
Kvällar och nätter är min favorittid, men när jag pratar om nätter är det inte normala tider utan det kan bli typ mellan klockan 01:00- 05:00 =oO Hoppas vi ses nån natt här så vi kan prata musisar mitt i natta 
#5 Ok!! Jag brukar typ sitta här kl: 23.00-1.00 ibland sen så bruakr jag vilja se på tv:P men jag är här på kvällar också typ kl: 21.00-23-00!! Som sagt det är beroende på om det är skoldag eler inte…
Jag vill sitta här längre än kl: 1.00 på natten men om jag har skoldag så funkar det inte, man blir såå trött då.

Mm exakt…