Söta mus konstverk
har suttit o sorterat massa bilder som jag samlat på mig när jag surfat runt - är "hopplös" på detta… sen efter ca 3-4 mån kommer jag på att oj hoppsan vad många bilder det var i mappen o sorterar upp dom. Över hälften är då ointressanta o jag slänger dom…
Men hittade dom här söta som jag vill dela med mig…

nästan lite föööör sött… nästan lite VARNING!!! här… *grrr* 

Ja tur jag bara sparat bilderna o inte var eller om dom var till försäljning *ler*

Många utav bilderna kan man ju skriva ut och göra små söta tavlor av i träram =oD
Yeeeiii, här skall göres tavlor =oP

Nu har jag ingen skrivare - men förr gjorde jag likadant… älskar småtavlor som man kan ha i grupper… många många *ler*
haha… galenpanna… men visst det kan vara sött… små tavlor att hänga i musburarna?

Nja inte riktigt sååå små *Ler*….. men lite mer i vykorts storlek… har massor av sånna tavlor med egyptiska motiv…. väggen dom hängde på såg ut som en sil när dom togs ner *ler*
Vilken bra idé Lothus! Visa gärna foton på tavlorna sen. Jag kanske också gör … med tändsticksramar … i musburarna … Undrar hur fort de blir uppätna… Haha.
Jag märker att jag är extra svag för små musnosar, för de tavlor jag gillar bäst är just de med … musnosar. 
Bild nr 3 är musungenosen som sover sött, så sanslöst gullig. Och musen som plockar ett äpple, har ni sett den lilla musnosen som står bredvid!? Jag döööör av såna nosar!! *hjärta*
Bild nr 1 är ju också gullig, där de kivas om nyponkvisten.
För att inte tala om muskavaljeren som gömmer blomman bakom ryggen. Men en mus är ju inte så stor, så att "gömma" rosen går ju inte, den sticker förstås upp högt ovanför huvudet på honom!