Mus iFokus

Mus

Etikett: fikarummet-otypiskt
Läst 195 ggr
Noa-Nisse
0

KOLLA IN DENNA. MAN BLIR FÖRVIRRAD!

Rolig bild på illusion

Medarbetare på Hundar.ifokus

lothus1
0

Ha, ha…vilken rolig bild =oP

Noa-Nisse
0

och denna det ser ut som oRolig bild på illusion bilden rör sig om man tittar nog!!

Medarbetare på Hundar.ifokus

Grodan
0

hihi… den med ölen… så sann… *fniss*

sup dig snygg… LOL

bild 2… jag kan inte se sådana bilder

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

mices
0

Den rör sig det är det enda jag ser :P

mandymoo
0

Men det står ju att bild 2 rör sig… så det är det enda man ser där *ler*

amaira
0

Jag ser inte heller att bilden rör sig - förrän jag RÖR bilden, och då rör den sig!!! Nej, jag skämtar inte Flört. Rör bilden upp och ner, så börjar bildens innehåll liksom flyta runt. Som om du druckit sex öl eller något. Oskyldig

Ja öl-kärringen var också kul, fast jag vill ändra texten Fundersam. Viserligen tror man själv att man ser ut sådär före och efter 6 öl. Men verkligheten är ju exakt den motsatta!! Före är man (och folk) vackra, fräscha och trevliga, och efter 6 starköl är de flesta som den där gamla tråkiga tanten… Än mer tråkigare blir de när de tror de har blivit 100 gånger vackrare, kvickare, trevligare och roligare. Om man själv är nykter alltså…. Skrattande

mices
0

Aha sorry missade texten under :P Trodde man skulle se något i bilden. Men man får faktiskt illa av såna bilder… Onykter som tusan är vad man känner sig om man kollar på den bilden :P

mandymoo
0

mices du är inte ensam om det… jag har också svårt att se på sånna bilder… ännu värre än den här är dom här som man tycker snurrar *ler*