Mus iFokus

Mus

Etikett: fikarummet-otypiskt
Läst 236 ggr
lothus1
0

Dagen i ett nötskal!

Jag missade tiden hos veterinären, men det känns rätt okej ändå eftersom de inte vet nåt om möss i alla fall. Jag vill veta om det går att rädda Luna och ringer en tid till Roslagstull istället.

Som jag skrivit tidigare har Luna blivit piggare och ser inte så besvärad ut längre, men låter dock henne undersökas så fort som möjligt.

Glömde i all hast köpa minneskort också. Nu äntligen kan jag få sätta mig ner och slappna av. Denna dagen blev allt ifrån vad jag hade planerat *suckh*

Möte 1 idag gick bra, däremot möte 2 var mindre tillfredsställande.

Jag slutade dagen med att ha dåligt samvete över det mesta!

Hur har er dag varit? Bättre hoppas jag!

Mymlan
0

Bättre vet jag inte men fick remiss för göra sån där magoperation för minska i vikt. Blandande känslor men min hälsa är viktigare än inte-tycka-om-sjukhus. Fixat nät till 220L akvariet. Fixat hem mat åt möss & råttor och blandat färdigt allt i en foderhink till dem. Har sjuhelsikes ont i hälsenorna så man går som en gammal tant på 130 år känns det som. Voltaren gel påstrucket se om det hjälper. Imorgon bär det av in till stan får sällskap av Muszimba.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

lothus1
0

Jag har en vän som står i kö för en operation av samma typ. Hans hälsa är i riskzonen oxå. Vikten måste ner för att han skall överleva helt enkelt. Så du tänker sunt. Hälsan framförallt.

Ja jisses, det har jag gjort här oxå. Städat och tvättat ut terrarierna. Speciellt hos de nya töserna eftersom det låg en jordbädd över hela botten efter krukmördandet *s* Lilith, Luna och Kantarell är långt ifrån så "vilda" som Freja är *s* och Kantarell är lugnast av dem alla.

Vet du….jag orkar inte ens sova, jag är för trött för det *s* Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och njuta av stillheten på MUSifokus en stund =o)

Ps. Voltaren har många liknat med placebo och jag måste hålla med. Den hjälpte inte mig ett dugg. Hoppas den är effektiv för dig i alla fall =o)