Mus iFokus

Mus

Etikett: länkar-links
Läst 380 ggr
Muszimba
0

MUSIG SIDA ATT HANDLA PÅ.

Vet en trevlig butik på nätet som heter Möss och annat. Finns även som butik i Anderslöv i södra skåne. Den heter www.mossoannat.se och hon sponsrade SVEMUS utställning 1/11.

Grodan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jättesöta musar

bild "lånad" från sidan

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

amaira
0

Åh, den där sidan har jag sett förut. Den är söt!!

Vill passa på att säga, när nu sponsringen kom på tal, att du hade fixat sååå bra produkter!!! Glad över allt jag kom hem med, lotterivinster till exempel, och andra priser.

Det är verkligen "skitkul" med dessa lotterier du ordnar, med sponsrade vinster!! Där det dras vinstlotter "i evighet".

Vet du Anna, jag vinner ALDRIG på lotterier! Det är ett av mitt livs öden, aldrig… Och så får jag komma till SVEMUS och få vinst efter vinst efter vinst - därför att det är vinst på i stort sett alla lotter! Och vinsterna är dessutom BRA.

Det är LYCKA det!! Tänk att till och med jag - på min ålders höst - får uppleva att vinna på lotteri … Skrattande

Muszimba
0

Men det är ju spänningen som är så kul med ett lotteri som drar ut lite på tiden, Ann-Marie. Även Anna/stjärnvindens vann också trots att inte hon heller brukar vinna.

axilur
0

Gud vad roligt. Jag vill också komma till en utställning och vara med på lotto! Inte bara för att vinna, men det är ju som du säger Muszimba, spänningen! Skrattande Att det också är stor chans att vinna gör det ju förstås ännu roligare!

/Anneli