Råsnygga iredningar till mössen!!!
http://hem.passagen.se/the_angel_007/playgrounds.html
Jag kan bygga sådana själv. Har byggt massa annat i trä till försäljning så jag har ju "konstnärsådran". Tack kära mor för den =o)
Yeeeiiii, mia möss kommer att bara ÄLSKA dessa =oP

Ja jätte häftiga… vilket bra idesida… snickra själv *Ler*… bara ut i naturen o hämta o sätta ihop… på ev pysseldag?

Visst var det =o)
Kunde inte för mitt liv tro att det fanns så avancerade "bostäder" till musisar =oP
Helt klart kommer jag att gå ut i skogen imorrn och plocka på mig material till ett bygge. Plyfa hämtar jag på brädgården och då får de såga till grenarna och plyfan åt mig =o)

Nej inte jag heller… men när man tittar på dom så fattar man inte varför man inte tänkt på att fixa själv… så lätt ju - egentligen inga svårigheter….

Ja svårigheten ligger nog i att ha fantasin
o där brister jag…
Visst är det härligt! Men en "svårighet" nämns inte här. Möss "pissar in" sina leksaker ganska fort. Och trä suger åt sig ännu fortare. Särskilt när träet är … äsch får ett afasi-anfall, vad heter det? Träets egna "vattenledningar" är avskurna tvärsöver, och ligger öppnade, bara att fylla på med kiss.
Att först jobba med en leksak och få den härlig och fin - och sedan behöva kasta den inom en vecka … efter ett tag är det inte "kul" längre.
Själv använder jag kartonger. Hämtar på konsums lastplats, där ligger de som de bara kastar. De blir bara glada att slippa ha sönder dem och packetera dem. Har ni en skoaffär i närheten är det toppen. Ofta vill de att man säger i förväg när man hämtar, för annars har de sönder kartongerna omedelbart.
På Konsum har jag först frågat, och de blir bara glada. Och jag hämtar och hämtar, alla möjliga konstiga kartonger, vecka ut och vecka in. Jag har aldrig sagt till vad, och de har aldrig frågat vad jag gör med denna aldrig sinande ström av tomma kartonger ;-)

Jag har möss som sätter sig hörnen när de kissar =oD Man riktig ser hur de springer upp i ett hörn och ser skyldia ut =o) Tycker om deras sätt. Det är fint *fniss* MEN det jag är konfunderad över varför de envisas med att kissa i boets hörn???
Glömde, alla hus skall vara utan botten så det blir inga på höga höjder utan på markplan/i fliset. plyfan man bygger på är bra =o)
Jisses vilken affärside´ ! Undrar om jag ska börja bygga sådana häringa Lyxbostäder och sälja hiskeligt billigt ´för jag kan tänka mig att dessa skapelser har ett pris som heter duga *S*

Jag ska ha dig i åtanke när jag sen bygger dessa ;oP
Självklart lägger jag upp bilder på det jag gör först så ni får se åbäkena innan *S*
ja, där är den sidan… den måste vi ju ha med på länksidan… jag har letat lite efter den…
kan du lägga upp den mandymoo? jag "får inte"… snyft

Ja om jag kan *ler*…..

Fixat o klart - länken ligger under "onlineshops"

He, he vad kul att ni lägger upp den på Onlinsshoppen =o)
Kramen!

Hittar ni bra sidor så måste vi ju bara göra det så att alla kan hitta dom….
Fast jag vet inte om alla hittat till sidan med alla länkar? Men mångra bra o intressanta sidor för alla musintresserade.

Ja, det är urbra med en sida där man kan länka vidare till intressanta mussidor. Synd bara att det inte finns så bra sidor i Sverige.
Inga presentshoppar, inga bagerier, ingen konfekt, ja typ ingenting så roligt.
Tråkigt att behöva importera om man hittar nåt fint.

Förresten, jag ser inte länken på onlineshoppen =o/

3e länken. Burinredning…. Jag ser den … fler som inte ser den?

Nu ser jag. Trodde den hette nåt annat *S*
Förlåt Mandymoo 

Ingen fara - döpte den bara till det som sidan hette…. *ler* Och ibland så syns ju inte allt för alla …
lothus, du kan väl starta en onlineshop o sälja alla de där musgrejerna som bara finns i UK o USA??? *flin*

nää, det pallar jag inte ;oP
jooooooooooooooooo

nääääääääääääääääääääääää