Mus iFokus

Mus

Etikett: fotografier
Läst 421 ggr
lothus1
0

En axel att mysa på =o)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som vanligt så blev fotot sunkit, men det gör inget för min söta Freja är lika go för de ;o)

Ps. Dessa "Kronans" T-shirtar e assköna ;oP

mandymoo
0

Jag håller med dig… vi får bilda en liten egen grupp du och jag … "fotots kvalitet är inte det viktigaste" *ler* eller "vi somm har allergiska kameror"…. Oskyldig för inte kan det vara väll vara oss det är fel på? Nej inte då….

Fotot är jätte härligt.

amaira
0

Återigen (som jag svarat Mandymoo) så är det skärpan som hamnat fel, den finns på bakgrunden.

Såhär hade du kunnat gjort: Sikta först enbart på tröjan, tryck ner avtryckarknappen halvvägs så du får den automatiska skärpan rätt (då kan den inte fokusera på bakgrunden eftersom bakgrunden inte syns). "Flytta" nu kameran så du får den bild du vill ha i sökarfältet. (men ha förstås kvar samma avstånd) - tryck ner avtryckarknappen helt och knäpp fotot.

Så ställer man in automatisk skärpa när kameran "är allergisk". Flört

Om nu nån fattade … Fundersam

mandymoo
0

Ja då jag fattar *ler* men sen ska man få till det också *ler* just nu är min dator allergisk mot mig också *Ler*….. så jag lånar dotterns … 

Och är lite stolt.. tog några bra bilder igår som ligger inlagda på den dator som klappade ihop igår igen …. *snyft* visst ligger dom bra där?

amaira
0

…ligger bra där … Fundersam … åkejjrå smilie

Nu ska här städas burar och sorteras musungar - eller vad det heter smilie.

[mjuue]
0

Åhh vad söta Amaira ;-)  Några krullisar också *ler*

maddemusen
0

Jättefina musbebbar!!Skrattande