ot transporthjälp innom sthlm
jag skulle behöva hjälp att frakta en råtta från tumba till hässelby villastad i morron. min råttvakt jobbar mellan 10-16 och kan lämna av i tumba en timma innan och en timma efter på väg till eller från jobbet. Anledningen till att den måste komma till villastad är att en tjej där ska ta tåget ner till mig och har då möjlighet att ta med sig min råtta. Ersättning för resan ges givetvis. Skulle bli väldigt glad om nån vänlig själ hade tid att hjälpa mig:)
Jag är lite desperat nu så det är därför jag testar lyckan även här. Är tråden väldigt opassande så får den givetvis tas bort utan större protester 
Kanke kan hjälpa till, bor i tumba men åker isf kommunalt…
Kan råttan droppas av i tumba centrum om jag står där och väntar, så åker jag direkt?
det e åsa som har min råtta. har för mig att ni känner varandra…
öh… men varför skriver ni om det här??? vi vill inte hjälpa folk att transportera RÅTTOR!!! *grrr* 
vi vill hjälpa folk att transportera MÖSS!!! 

haha jo jag chansade bara. men det är troligtvis löst nu endå. Men tack för att jag fick låna er plats en liten stund
Men Grodan, alla är ju så arga på råttor if… Vi vill vara här på snälla mus i fokus istället… :( 
#5 sjår bäjbi, men här regerar möss!