Virvel virvel virvel
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
Han med stimbläsen är ju bara för gullig!! 

Mmm…den söta Black tan pojken med så söt bläs
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
Vad är det för färg på den som är på den tredje bilden nerifrån?

Jag vet inte riktigt…när han var mindre trodde jag han skulle bli choklad…men han är helt för mkt guldfärgad för det.
Nån som har förslag?
//Malin
Har du blekgener i dem?

Det ska där inte finnas i dom …
//Malin

Nån som har nån ide om färgen på 3an och 4an?
//Malin
3:an cinnamon banded berkshire
4:an lilac banded berkshire
tippar jag .. men .. är ju inte 100% på att de är rätt .. 

Ser nu att jag skrivit fel,jag menar killarna 4 och 5,för dom har rätt lika färg.
Typ chokladton blandat med lite guldfärg.
//Malin

Jag tycker att de ser ut som lite nerblekta choklader.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Jo..så ser dom ut i mina ögon med…Dock med en guldton.
//Malin

Är du helt säker att det inte kan finnas en endaste liten blekgen längre bak? Någon chinchilla, eller kanske extreme dilution?
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Nää…säker är jag inte då djuren bakom är importer,men enligt uppgifterna jag fått skulle där inte finnas blekgener i dom.
//Malin
Men herre gud så fina, blir så lycklig av att se de små djuren