OT: ONT, DET GÖR ONT MEN DET GÅR.
Ja, då blev det att gå på kryckor igen, men bara tillfälligt så här efter sprutan i hälsenan. blev behandlad i morse vid 9-9:25, hemma 10:30 med en värkande fot som man inte kunde stödja på på grund av både smärta och bedövning. Sedan 12-tiden så har bedövningen börjat släppa och då blir det kryckorna när man går utanför lägenheten.
Jag hoppas att det släpper snart så jag kan släppa kryckorna och sedan så är det bara 1 behandling kvar om ca 3 månader. Längtar till den välbehövda och dyra resan om några veckor till asien.
Usch! Jag vet hur jobbigt det är att hoppa på kryckor. Hoppas du slipper det och värken snart. Kram!
/Anneli

Än så länge går jag hemma utan krycka/kryckor, men ute måste jag ha de som stöd för foten. Kan inte sträcka på hälsenan ännu som jag ska. 1 vecka kvar på ordinarie sjukskrivning, men ska försöka börja jobba på onsdag. Det är i nuläget lugnt på jobbet med tanke på spring och annat dumt. Bara lite vid blöjbyten och avklädningen på kvällen. Har inte riktigt lika ont i den som i tisdags, men det känns av i vilket fall som helst.
Tror att jag ska hugga av mig hälsenan om det blir för jobbigt med smärtan.

Är optimist.
Väntar bara på att resan till värmen och solen i Thailand om några veckor. Då är det vila, sola, bada, snorkla, äta thaimat och shoppa billiga kläder som gäller.

Vila är toppen när man är trasig! Jag ska rymma till stugan i veckan, fast bara så kort så kort!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Håller med dig, Vattnadal. Vila och åter vila tills både kropp och lite själ är friska igen. Det tar ju på själen att vara trasig i kroppen.