Mus iFokus

Mus

Etiketter: leksakeraktivering
Läst 727 ggr
[GeeGee]
0

Rolly-hjul 27,5 för tungt!

Hej!

Undrar om någon har ett Rollyhjul 27,5 cm?

Mitt hjul är nämligen jätte trögt att snurra runt och undrar om era ochså är det?

Min hamster orkar nämligen inte rubba hjulet, vilket är konstigt tycker jag.

Mymlan
0

Jag vet ej hur dessa hjul ser ut men om det är för tungt för en hamster så lär det vara för tungt för en mus oxå.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

MP160
0

Borde det inte snurra lättare om man oljar det? Jag har också ett Rolly-hjul fast på 18cm och tycker det snurrar lite segt det med, åsså gnisslade det nått förjävligt.. Skulle smetat in det i matolja, men det vart aldrig av och mössen verkar inte sakna det heller, men ändå.

[GeeGee]
0

#2 Jag oljade in det men då började det gnisslade något förfärligt. Men gnisslar ditt också? Står det på ställning då eller sitter det fast direkt i buren?

Tänker bara om det är något fel på hjulet eller om det ska vara så segt =O

MP160
0

Jag satte fast det direkt på burgallret och ja det gnisslar Tungan ute Men även om det var lite segt så kunde mössen springa i det, men jag fick nog när det rejsades på natten å det där gnisslandet aldrig gav med sig, haha. Jag tror förresten hjulet redan ska ha varit behandlat mot gnissel eller nått när man köper det för när det diskades sen så vart den där gula knoppen man fäster hjulet i alldeles vit och geggig på den där "pinnen" som sitter i mitten av hjulet.

Grodan
0

tror det var jolly hjul jag hade förut, men gav bort dem…

eftersom det är plast på plast funkar inte olja alltid, så jag brukade sätta en liten tejpbit och då gled det rätt bra… ett tag… Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️