Ny hamster/mus bur säljes!
Säljer en bur i nyskick som aldrig blivit använd!!!!
Min pappa som äger djuraffär skulle slänga den pga det fattas lite delar till den buren. Men då jag tyckte det var onödigt att slänga den när den funkar ändå bra. Så då tänkte jag försöka sälja den istället.
En våningsbur med rör. Se bild. Passar perfekt för ex möss! Eller guldhamster som tycker om att klättra!
Allt i nyskick förutom Vattenflaskan och hjulet som jag la till.
Pris: 300 kr. Går att diskutera.
Hämtas i Bollnäs. Transport går att ordna till Söderhamn för 100 kr. (buss pengar)
Endast seriösa intresserade tack!
Flera bilder kan skickas.
Intresserad?
Min mejl/MSN: Anniiie86a@hotmail.com
OBS: Katt följer inte med buren ^_^

Äsch följer inte kissemissen med
Qui dormit, non peccat
Bra initiativ måste jag säga! Synd att slänga en helt ny bur 

Mvh Stephanie 

#1 haha nä. inte just nu ;) Om han blir för bråkig som kan ske en del så kan det funderas ^^
#2 Japp =) Det är bara några få delar som fattas. Men den funkar utmärkt ändå =)

Vad är det för delar som fattas då? Är det nått viktigt som en burlucka eller är det tex en vattenflaska?
Qui dormit, non peccat
Det är spännan som håller fast gallret i bottnen typ. och sen så grejer till rören som håller ihop rören. allafall 2 såna eller något sånt.. sen så är det väll inget mera =)

#5 ah småsaker alltså=)sånt kan man ju lätt fixa själv=) är lite sugen på buren, och på en musling men de måste övertalas mer här hemma först=)
Qui dormit, non peccat
hehe gör så =)
Satte ihop buren lite snabbt bara. Lite dammigt på hyll planen. Men går ju att torka bort ^^
Och som ni ser så fattas det även ett rör som ska sitta fast där. Delarna till röret finns. Men inte ena gula cirkeln typ som håller fast den som sagt. Så därför är det lite högt där. Och skulle passa nog bäst för möss att bo i buren tror jag. Tack vare deras klätter möjligheter ^^ eller om man kan fixa något annat. =) Men väldigt mysig bur är det och i nyskick o sånt =)
Har säkert satt rören fel med. Men det var det bästa jag kunde hitta på då ^^ var lite bökigt o sätta ihop den =)
Och två dörrluckor finns det, förutom där rören går. En i tacket och en på sidan. :)
om intresset är svalt här, så kan du annonsera på hamster-ifokus - hamsterfolk verkar alltid vara på jakt efter burar… 
Jag har annonserat där =) Men ingen som nappat ^^
Puttar upp igen ^^ Hade velat få iväg den så snart som möjligt :P tar bara plats här hemma :D
zoonen?
Jag kan inte komma in dit. Men skulle ändå inte vara medlem där om jag kom in. ^^ Tyvärr så vill jag inte sponsra det stället. Inte så länge en viss människa är där som styr o håller på ^^
#14 Du kan ju låta någon annan lägga ut en annons åt dig då? 

Mvh Stephanie 

#14 gillar inte heller zoonen…
du kan även annonsera på svemus hemsida gratis
#15 nja, avstår nog ändå.
#16 mjo inge skoj där e. ok, vad bra. =) då ska jag kolla in dit. ska även kolla in lite andra ställen me sen samtidigt o annonsera =)
Kan skicka via posten. Men du som står för frakten då!
Behov utav pengarna just nu ^^ Priset kan diskuteras på buren med.
Finns kvar!!
puttar upp.