Agouti-möss sökes t TV
UR(UTBILDNINGSRADION) söker 4-5 agouti korthåriga möss för en kort sekvens i en programserie om den mänskliga hjärnan. Inspeliningsdag på tisdag den 14:e april. Klockslaget är 13:30 som mussekvensen ska spelas in och platsen är på Thulegatan vid Rådmansgatans T-bana.
Är det någon som har agoutisar som kan tänka sig att bli kändisar så är jag jätteglad om jag får ett snabbt svar, senast 13:00 idag för att kunna svara dem vid 13:30 via telefon.
Svara här eller ringa/sms:a till mig på 070-574 88 82.

Jag har ett gäng söta agoutitjejer KH,men jag bor helt för långt bort 
Säkert andra som har ett sådant gäng sötnosar på närmare håll
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
känns som helt fel rubrik på en liten efterlysning… så jag tar mig friheten att ändra den (från AKUT HJÄLP till Agouti-möss sökes t TV)
förstår inte heller varför du muszimba skall vara till lags när du själv inte ens har några agoutihonor. UR kan ju gå t närmsta zoobutik o låna möss…

Det har löst sig.
Grodan, UR skickade faktiskt först och främst ett mail till mig, Lena, Kent och Stephanie P i Svemus styrelse, sedan på eftermiddagen i torsdags så ringde han. Kan gissa att han ville ha mer tama mäss än vad som brukar vara på Zoo. Dessutom så HAR jag en agoutihona.

Det är väl bra att de vänder sig till Svemus!
#3 oki, sårri…
#4 ja, det är sant…