hihi, kul foto.

Va duktig du är på att fota.Jättefint.
Vi har en påfågelsöga som har övervintrat inne hos oss. Den matar jag med honungsvatten.

Men hur har du lyckats med det?
Ja, jätteläckert amaira!
Elyria, med bildredigeringsprogram typ Adobe Photoshop (dyrt) eller Paint Shop Pro (gratis) kan du leka väldigt mycket med bilder!

#3 - Krävs skicklighet (och tid) för det också - har jag märkt…. men så småningom kanske…

Hahahaha var fotot fixat, jag som först trodde att hon hade fotat musen när den satt där och spanade på fjärilen, jag vart riktigt imponerad,
En jätte fin bild är det i alla fall oavsett
nejdå ingen skicklighet krävs, men tid… ja

Vilken underbar bild … så sommar…. *ler*
Men Grodan!
"Ingen skicklighet" - vad menar du! 

Nog krävs det allt liiiite skicklighet, för att se vilka foton som fungerar ihop så det ser verkligt ut, t.ex. Och för att klippa och klistra och klona så det blir verklighetstroget och smälter in i varandra. Tycker du inte
??
Sedan är väl de två olika fotona i sig inte så dumma … Fjärilen är förresten en vinbärsfuchs
i mitt hallonland. Musen är Tehor.

Och så "förlåt" för att jag inte talade om att bilden är manipulerad.
Såklart den är! Jag gör såhär så ofta, att jag inte tänker på att människor inte alltid "vet". Älskar att mixtra, göra "magi" och göra små histoier av bilder. Den här till exempel, som jag visat här flera gånger förut:

självklart är det skicklighet…. att hitta bilder som matchar… o sen krävs massor av tålamod att få det som man vill… *Ler*
Oavsett så är bilden underbar. Och mig spelar det inte så stor roll om en bild är orginal, en mixad bild, svartvit, färg, klar eller suddig… det är själva motivet o bilden som "talar" till mig… som tilltalar mig eller inte *ler*
Den var grym! Hur fin som helst *tummen upp*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
haha… äh, jag tycker gott det räcker med fantasi…
alla bildredigerade bilder kräver inte skicklighet…